Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb ook de moestuin potjes! Heb al prei, paprika en aubergine volgens mij. Zo leuk, met die kleine labeltjes erbij.

Verder is het hier nog een zooitje in de tuin, en er is nog geen zon, dus ben nog niet echt geneigd om te beginnen...
Hope schreef: Wij willen ook een moestuintje. Ik twijfel alleen nog wel stuk van de tuin dan eerst moet worden kaalgemaakt.
Als er maar zon komt  :P :P 
lianneke schreef: En ik heb gele bietjes gekocht.
  ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee :-\

Welk aardappelras Jantina ??  Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje  :biggrin2:

De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Ik heb voor mijn neefje van alles van het AH moestuintje gekocht, voor zijn verjaardag. Alleen heel jammer dat ik nog precies de meest geschikte soorten mis, zoals de aarbei, de tomaat en de slasoorten. Nou ja, die stuur ik dan wel op als ik ze heb.
Nynke schreef: Als er maar zon komt  :P :P 
  ik vond ze vorig jaar erg lekker, zoeter dan rode. Ze bleven wel kleiner had ik het idee :-\

Welk aardappelras Jantina ??  Ik ga ook een paar aardappeltjes poten, wij hebben maar zo'n klein tuintje  :biggrin2:

De voorgezaaide uien, bosuien en prei komen goed op, die gaan in de koude kas straks.
Biogold zeg ik even uit mn hoofd...
Door Hope
Nynke schreef: Als er maar zon komt  :P :P 

Zon komt overal  :)
Ik denk dat ik het stuk rechst ga nemen, daar heb je mooi zicht op en is makkelijk water geven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door