Waar vallen die onder? Orgaan?
Heb ze er nu een keer bijbesteld, ik voer in principe kvv en 1 dag barf in de week. Deze dag over t algemeen spiervlees en bot met af en toe hart erbij....
Moderator: Lizzy
malinois. schreef: Ok weet ik genoeg! Dank je... dit is ook de eerste keer dat ik t heb besteld. Waarom geef je t heel weinig trouwens Inouchka?Kira krijgt sowieso geen kippen maagjes, omdat ze niet zo heel erg lekker vind, gedroogd gaan ze er wel als een speer in
pearlsofpassion schreef: Honden eten ook pens.Dat is een hele logische verklaring wat hierboven staat
Dat is normaal, want een wolf vangt vooral grote grazers die dus een pens hebben. De kleine vogels of konijn staan ook wel op het menu bij een wolf, maar in mindere mate.
Bij een kat bestaat hun natuurlijke menu uit kleine dieren en daar zijn de maagjes zoals van kippen dus een logischer onderdeel van het orgaandeel. Katten eten dan ook geen (of erg weinig) pens in hun menu want die grazers zitten er van nature niet in.
Inouchka schreef: Dat is een hele logische verklaring wat hierboven staatJa, zo doe ik het ook.. Mijn katten die eten eigenlijk wel heel graag pens, dus krijgen zij zo af en toe een klein stukje pens toegeworpen (20gr ofzo). Ik zie het wel als iets extra. Maagjes krijgen ze ook wel, alleen niet zo vaak als hart-lever-nier...
Sent from my iPhone using Tapatalk
pearlsofpassion schreef: Ja, zo doe ik het ook.Ja dat begrijp ik xD!! Misschien erover nadenken om zelf te drogen
Maar de vers pens ga ik waarschijnlijk toch niet meer kopen voor 1 kat die het lust. Ik heb geen hond he.Het gaat veel te traag op en ik moet het apart ontdooien zodat de anderen de rest van het vlees nog lusten.
Gedroogde pens lusten de anderen dan weer. Ik weet niet of ik daar nog van koop als deze op is, maar misschien wel...