Shidou schreef:
Heeft iemand ervaring met de Hoef diertotaal? Op facebook gaan ze onder de naam Dier & reform.
Ze gebruiken het Barf systeem maar hun hebben eigenlijk al het werk gedaan. Dus de juiste hoeveelheden van alles en netjes verpakt in week menu's.
Dit zou voor mij een mooie uitkomst wezen omdat ik weinig tijd heb om dit allemaal zelf te doen maar ik zou wel graag willen weten of iemand al eerder met hun in contact is gekomen en ook iets kan vertellen van hun diensten, ben namelijk wel benieuwd naar!
Ik heb geen ervaring met dit bedrijf, maar als ik het goed begrijp portioneren zij weekmenu's?
Als je de rekenhulp van dit forum in vult, krijg je een overzicht van de hoeveelheden die jouw dier per week nodig heeft van de diverse onderdelen (karkas, spiervlees, pens, hart, lever, nier en groenten). Het enige wat jij dan nog hoeft te doen, om te bereiken wat dit bedrijf je biedt, is die porties maken.
Groot voordeel van dit zelf doen is dat je de kwaliteit bepaald én kunt inspelen op je bevindingen. Bijvoorbeeld: als je hond iets niet lust, ergens steeds van moet braken of iets te harde ontlasting krijgt, kun je het menu wat aanpassen (raad & daad in overvloed hier

).
Ik ben overigens ook niet heel blij met het feit dat er 's morgens gemalen voeding gegeven wordt door dit bedrijf: de kwaliteit en samenstelling zijn dan niet meer beoordeelbaar...