Naar mijn idee kan je niet genoeg afwisselen en dat doe ik dan ook. Niet alleen qua bot, maar ook qua orgaan. Ik vind runderhart een heel andere waarde hebben dan bijvoorbeeld kippenhartjes. Nou heb ik het wat dat betreft gemakkelijk, mijn honden hebben geen allergieën en lusten heel erg veel. Op dit moment heb ik liggen:
vleesbot van konijn (borstkas, rug, kop, kop met huid en oren), haaskarkas, haaskoppen met huid en oren en nog wat haasribjes , kippennekken, hertenkalfsribjes, parelhoenvleugels, en een proefbestelling sneeuwhoen van 1 kg

en er ligt nog een lamskop en reekop en een beetje wild konijn karkas.
spiervlees van lama, hert, kalkoen, paard, konijn, wilde gans, zwaan, zalm (met graat)
hart van kip, kalkoen, rund, hart/long van konijn
pens van lam en rund
lever van lam, rund
nier van konijn, lam en rund
maag van wilde gans
long van schaap (dient om te drogen)
dat was het geloof ik wel. En alles gaat met smaak naar binnen
Ik heb niet altijd hetzelfde. Soms heb ik ook eenden- en ganzenhartjes of lamshart, geitenlever, boekmaag of haasorgaan. Op dit moment zijn bijv. de eendennekken op, maar die komen er bij een nieuwe bestelling wellicht weer bij, zelfde geldt voor fazant- en/of parelhoenkarkas. Andere vissoorten als sardien en haring. Het is maar net waar ik op het moment aan kan komen en hoeveel ruimte ik ter beschikking heb.
Ik voer dus echt heel gevarieerd. Ze eten hier ook bijna alles dat is natuurlijk mooi meegenomen. Het enige waar ik ze geen plezier mee doe is gevogeltelever, wilde eend en houtduif.
Sommige dingen staan ter discussie, zoals bijvoorbeeld rundernier of - lever, maar ik ga er van uit dat als ze dat eens een keertje krijgen dat niet voor problemen zorgt. Bovendien zijn die die ik koop geschikt voor menselijke consumptie. Lamsorgaan is helaas ook niet altijd meer afkomstig van dieren die jaarrond buiten hebben gelopen.