Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door var Stolthet
Sanyo schreef: Daar werd hier totaal geen aandacht aan besteed :(
Was een echte miskoop voor mijn honden.
(trouwens hertengewei vonden ze ook niets...)
Mocht je ze willen herplaatsen.. hou ik me aanbevolen
Door Binno
Moos vindt zo'n ding leuk voor af en toe maar na twee of drie dagen is de lol er echt helemaal af en dan gaat wortel voor een paar weken in de kast.
Na een tijdje krijgt hij hem opnieuw en is het weer voor eventjes knabbelplezier, maar dagen achter mekaar? Nee, dan bekijkt hij dat ding niet meer.

Gian vindt het helemaal drie keer niks, maar da's nogal een moeilijke en kieskeurige wat knabbeldingen betreft.
Een gedroogd kippenekje, lamslongblokje of een konijnenoortje met vacht en dan hebben we het ongeveer wel gehad bij hem.
Laatst gewijzigd door Binno op za 31 jan 2015, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sultan
Suzanne schreef: Die stukjes zou Rowan opeten ;-)  en dat lijkt me nou dus juist het probleem ;-(

Suzanne
Die stukjes zijn zacht, dus geen probleem! En splinteren doet het absoluut niet.
Door **Jillaroo**
Ik heb er eentje gekocht op de bundessieger, eerste dagen Yengs en Quin er mega op aan het kluiven en daarna niet meer. Hij ligt nu boven maar zal hem eerdaags weer eens te voorschijn halen. wie weet doen ze er weer wat mee
Door judith vd
Diza wordt er niet enorm enthousiast van.  Hij ligt tussen haar andere speeltjes en heel soms pakt ze hem.
Ik denk niet dat ze 'm mist als ik 'm weghaal.

Wel 'n idee om 'm even weg te halen en dan weer te geven.
Van splinteren heb ik trouwens niets gemerkt. Ze knaagt wat aan de zijkant, maar heb toen geen splinters gezien.
Door renate1982
Is dit ook geschikt voor de flink stevige kauwers?? Het puppekind van 5 maanden heeft iets nodig om flink op te knagen en waar ze niet meteen hele stukken vanaf bijt ::)

Zo ja mocht er iemand vanaf willen ik sluit me aan bij het rijtje voor een herplaatser :biggrin2:
Door Dian
de mijne is verhuisd naar een Golden pupje, maar die heeft hem nog niet gehad.......... Ze begint nu net aan het hertengewei dat ik gegeven had als kadootje....... Ben benieuwd of zij er wel wat mee wil, hier lag hij maar te liggen, de jongens hebben er allebei een keer aan gelikt en verder hebben ze dat ding links laten liggen :P Denk je je hond een plezier te doen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door