Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hope
ChantalKrijn schreef: Ik heb hier ook de reeribben van Floris liggen, wil je dat ik daar een foto van maak?
Ik vind ze echt geweldig, mooi zacht hoor!
Als je dat zou willen doen?!

Floris komt geloof ik wel eens in de buurt, ik zal hem eens mailen.
Door pluk
De reeribben van Floris worden hier door een kleine terriër met smaak en gemak gegeten. De ribjes zijn klein genoeg om enkele ribben aan elkaar te laten zitten en Scott krijgt maar 80 gram.
Door Hope
Ik roep een hele voorzichtige hoera!

Nelson eet sinds maandag lamsribben.
Hij heeft geen rode huid en (vrijwel) geen jeuk.

De jeuk is echt goed onder controle nu. Dan heb ik het over een keer of vijf per dag krabben aan zijn buik of hals. Maar niet zo ruw meer als hij deed en ook véél korter. Het is een blije hond.

Ik ga nog even door met de ribben, maar ik denk dat hij dit wel verdraagt!
Door Papalou
Hopen dat de ribben geen jeuk op gaan leveren! Kwam toevallig, via zoekfunctie op iets anders, bij je "samenvatting"over Hope terecht...jee...wat een hoop gedoe heb jij al meegemaakt zeg! Hier een stuk minder klachten, maar ook af en toe de neiging om de vriezer op marktplaats te zetten en hypo-brokken te halen als er weer jeuk ontstaat...maar die van mij is toch echt een heel stuk minder allergisch als jouw honden! Succes weer met je verdere tocht!
Door ChantalKrijn
Hope schreef: Als je dat zou willen doen?!

Floris komt geloof ik wel eens in de buurt, ik zal hem eens mailen.
Sorry, niet meer in dit topic gekeken  :-[
Ik zal morgen ribjes eruithalen  ;)
Door Aprilsnow
Ook ik geef de reeribben van floris. Gaat perfect, nu is Tammo wel een nette eter, kauwt goed. Met zijn 9 maanden krijgt hij ze goed weg.

Je woont niet al te ver van mij. Als je 5kg in een keer teveel vindt om te proberen wil ik je er wel wat geven. Kan je kijken of het wat voor Nelson is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door