Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Marpa
Omdat uit ervaring is gebleken dat 20 % bot voor mijn honden en katten teveel is, daarom wil ik max 15 % bot geven.
Door wijkje
[quote="Marpa"]
Omdat uit ervaring is gebleken dat 20 % bot voor mijn honden en katten teveel is, daarom wil ik max 15 % bot geven.
[/quote]

Toch even vraag..Hoe weet je dat 20% bot teveel is ? waar baseer je dat op..ik vind je verhouding vleesbot in je menu erg weinig..
Door Ruisje
[quote="Marpa"]
[/quote]
Je voert nu nog kvv, toch? Als die 30% vleesbot alleen op Degomeat kvv ervaring gebaseerd is, zou ik nu met barf toch wat meer vleesbot voeren aan de honden. En anders maar niet te veel porties tegelijk maken zodat je het later nog kunt verhogen. ;)
Onze honden poepte krijtjes op Degomeat kvv en enkele smaken van Tinlo, maar hebben nu goede ontlasting op barf met 40-42% vleesbot.
Door Marpa
[quote="Ruisje"]
Je voert nu nog kvv, toch? Als die 30% vleesbot alleen op Degomeat kvv ervaring gebaseerd is, zou ik nu met barf toch wat meer vleesbot voeren aan de honden. En anders maar niet te veel porties tegelijk maken zodat je het later nog kunt verhogen. ;)
Onze honden poepte krijtjes op Degomeat kvv en enkele smaken van Tinlo, maar hebben nu goede ontlasting op barf met 40-42% vleesbot.
[/quote]

Ja Ruisje, mijn honden poepten regelmatig hele harde ontlasting van de Dego kvv en de katten zelfs krijtpoepjes. Vandaar dat ik 20 % bot teveel vind. Ik heb nu met de Barf voor de eerste maand voorzichtig gerekend met het % vleesbot, namelijk 30 %. Mocht de ontlasting in deze maand echt te slap zijn weet ik dat ik het vleesbot kan verhogen.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door