Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Lida. S schreef: Mooi. Ik zou het niet durven. Die tegels heel apart. Ik begrijp dat je hier blij mee bent. Wat zal jij nu lekker eten.
Wij eten altijd lekker, maar het is nu wel een feest om in de keuken te staan en vanaf de eethoek richting de keuken te kijken. We hebben nog behoorlijk wat tegels over en die gaan we op het blad van onze teakhouten tuintafel maken. Ik ben het ieder jaar in de olie zetten zo zat en dan hebben de tegels een goede bestemming! Nog even gedacht om de eettafel uit te frezen en ze daar in te maken, zo heerlijk ouderwets....

Ervan uitgaand dat ik eerst allerlei kleuren door elkaar wilde, is dit nog redelijk "saai" (rustig), maar ik ben er echt dolgelukkig mee. Enne..... dit was mijn autootje een aantal jaren terug, dus apart durven we wel:

Afbeelding
Door Lida. S
Oh, wat ben ik een saaie piet. Bij mij is alles zwart, grijs, beige, bruin of wit. Nergens een "echte' kleur. Mijn auto is grijs, de keuken is wit/ecru,  de enige kleur in mijn kledingkast ,(naast zwart en wit) is blauw (spijkerbroek), zelfs mijn honden zijn zwart (3x) wit (1x) grijs (2x) en bruin (1x), en we hebben al afgesproken dat er geen bruine hond meer bijkomt en liever ook geen witte. Alleen nog maar zwart of grijs.
Door -Annemarie-
Pauline (en Eddie!), wat is het mooi geworden! De kleur is super, en ik ben helemaal weg van die tegeltjes.  :)
Kan me voorstellen dat je er heel erg blij mee bent!
Door millyckk
[quote="Pauline"]

Afbeelding
[/quote]

ohw, mijn eerste autootje ooit! Ik vind hem geweldig Paulien :smitten: En je keuken is ook erg gaaf geworden!
Door Mowgli
[quote="Jantina"]
Ik zou die Dasty toch maar dankbaar zijn! Prachtig!
[/quote]+1
Mooi geworden!
Door Pauline
[quote="Nadia"]
De kleur lijkt zo een beetje op dug egg blue van Annie sloan. Kan dat?
[/quote]
Dat was wel wat we voor ogen hadden Nadia!
Door Borke
Oh ik kan me nog herinneren dat je dat autootje had, die vond ik ook zo geweldig!

De keuken is prachtig, die kleur, die tegels.
Ik weet alleen niet wat het is, maar het blad matcht voor mijn gevoel niet, maar dat is misschien ook de belichting van de foto, want het blad op zich vind ik wel mooi.

Gaaf zoiets toch, ik ken meer mensen die hun keuken hebben laten spuiten en bij wie het er al weer aardig wat jaartjes op zit en dat houdt zich prima!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door