Hebben jullie katten wel eens een haarbal?
Nav dit stuk:
http://consciouscat.net/2014/04/25/hairballs-normal/
Mijn vorige, commercieel gevoerde, katten hadden regelmatig haarballen, maar van Doki en Freud heb ik er nog nooit 1 gezien....En jullie?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Inouchka schreef: Heeft het er misschien ook niet mee te maken hoe je de vrachtverzorging bijhoud? Tijden de heftige rui periodes help ik mijn katten door hun toch bijna dagelijks hun onderwol te verwijderen. Ook nu kam ik hun wekelijks om eventuele lossen haren weg te halen. Dit doe ik al sinds van hun kitten vacht kwijt zijn.JIj kamt wel veel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Martine-Tom schreef: JIj kamt wel veelNou valt echt wel mee hoor :0 ik kam veel in de rui periode en hier is dat zo rond maart-mei. Verder is het indd niet alleen kammen, maar ook plukken. Verder is het bij onze langharige na de rui 1x per week. Ze zeggen ook wel eens dat je door teveel kammen ze overvloedig haar verliezen enzo en dat is hier eigenlijk niet het geval. Ik focus mij tijden de rui alleen om de onderwol
Ik doe eigenlijk niks aan vachtverzorging, heb 3 kortharen gehad daar deed en doe ik niks aan, 1 langhaar zo eens in de maand ofzo, vaker wasniet nodig.
Bij Doki begin ik er ook niet aan....mn leven is me lief zeg maar![]()