Aangezien Max niet zindelijk is, plast (en poept) hij regelmatig in huis.
Als dat een beetje opdroogt, komt er een rare vlek tevoorschijn.
Net of er allemaal ieniemienie kleine draadjes door heen geweefd zitten.
Geen wormen oid, maar echt van die hele kleine lange vlezige witte draadjes.
Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Je kan het niet vastpakken ofzo, maar het droogt gewoon zo op.
Met een beetje water is het ook zo weg.
Verder is hij trouwens prima in orde, actief genoeg (soms zelf een beetje teveel

Het ging steeds beter met zijn zindelijkheid, maar de laatste tijd gebeurt het weer steeds vaker.
Kan me ook niet herinneren dat het in het begin zo raar opdroogde.
Het excuus van zijn vorige eigenaresse over zijn onzindelijkheid was dat hij een blaasprobleem had.
Daar was ze opgekomen nadat een Da dat had geopperd oid.
Niks geen echt onderzoek ofzo.
Wij hebben het er met onze Da over gehad, en hebben dat idee verworpen.
Ook hierbij geen echt onderzoek (alleen een beetje voelen en kijken), maar een logische verklaring (door een boel redenen, maar daar gaat het hier nu niet om).
Oftewel, Max was gewoon niet zindelijk.
Dit is trouwens geen discussie punt, het gaat om wat anders, en hier mee wou ik alleen zeggen dat mij verteld werd dat Max een 'blaasprobleem' had waarschijnlijk, maar wij van mening zijn dat de hond gewoon niet zindelijk is (gemaakt).
Zeker omdat het bij ons al stukken beter ging.
Maargoed, denk niet dat het relevant is (dat niet zindelijk en de nu rare plas), maar het heeft indirect wel iets met elkaar te maken.
Hier thuis is al geopperd dat het misschien een nierprobleem oid is, of een tekort aan iets, of dat het komt omdat hij misschien te weinig water drinkt (volgens mij drinkt hij genoeg, daarnaast zit er altijd ook nog (genoeg) vocht in het eten dat hij krijgt lijkt mij).
Maargoed, dat zijn zo maar een paar dingetjes die bij ons opgekomen waren.
En nu was ik benieuwd naar wat jullie denken...
Het advies om naar de dierenarts te gaan is niet nodig.
Misschien dat jullie met een doodsimpele oplossing komen waar het aan kan liggen/wat het kan zijn, of iig mij kan vertellen welke richting ik uit moet denken.
Alvast bedankt 8)