Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Doe ik dan ook komend seizoen, maar ik hoorde van iemand dat die gezien had dat een koolwitje boven een kooltje vloog en haar eitjes gewoon liet vallen, dus dat moet dan een ultrafijn net wordenJe moet het altijd blijven controleren, maar een paar rupsen mogen wel mee eten, als er maar wat voor jullie overblijft. En je moet echt een fijn net gebruiken. Geen vogelnet.![]()
keetje schreef: Nynke, ze zijn binnen!!!Ik hoop op goeie resultaten !!! En natuurlijk wel de zaadjes eruit halen voor het jaar daarop
Wat leuk, al die verschillende soorten, ik zit te popelen om ze te gaan zaaien. Ben heel er benieuwd!
Super bedankt!
Lida. S schreef: Je moet het altijd blijven controleren, maar een paar rupsen mogen wel mee eten, als er maar wat voor jullie overblijft. En je moet echt een fijn net gebruiken. Geen vogelnet.Ja, van dat ultradunne doek, kan even niet op de naam komen
Nynke schreef: Ja, van dat ultradunne doek, kan even niet op de naam komenIk heb heel fijn gaas gekocht bij een webwinkel met tuinartikelen:![]()
![]()
![]()
Samjo schreef: Weet je nog welke webwinkel? Zou dit jaar graag mijn boerenkool willen beschermen had vorig jaar geen blaadje overDat weet ik niet meer, maar mijn mailbox nog wel![]()
keetje schreef: Ik moet nog even ergens van die slakkenvallen bestellen want afgelopen jaar was echt een rampjaar wat betreft de slakken. Niet voor de slakken, die hadden een prima jaar.Gewoon wat appelmoespotten bewaren en met een laagje bier ingraven tot grondhoogte ? Of wil je ze levend houden om uit te zetten in het bos ??
Nynke schreef: Heet het niet fleecedoek ?? Je scheurt het heel makkelijk.Volgens mij ook. Alleen ik dacht dat je het schrijft als 'vliesdoek'.
Nynke schreef: Gewoon wat appelmoespotten bewaren en met een laagje bier ingraven tot grondhoogte ? Of wil je ze levend houden om uit te zetten in het bos ??Ik ben een ontzettende miep wat betreft diertjes doodmaken die alleen maar hun buikje vol willen eten.