Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pearlsofpassion
**Jillaroo** schreef: nou hij is in de kliko beland, ik ging hem ophalen en wij was al van vrijdag of donderdag dat kon ook. En heerlijk in de auto gelegen. Hij stonk een uur in de wind en een wildlucht herken ik duidelijk maar dit was rottend vlees. En ik had geen zin met een vakantie in het zich en de kerst dat ik dan alles aan de sjees zou hebben.
Oh wat jammer!
Verse haas is zo'n mooi vlees!  :-[

Anders had ik hem voor de zekerheid ook even ingevroren, maar wel eerst de darmen eruit gehaald.
Door **Jillaroo**
pearlsofpassion schreef: Oh wat jammer!
Verse haas is zo'n mooi vlees!  :-[

Anders had ik hem voor de zekerheid ook even ingevroren, maar wel eerst de darmen eruit gehaald.
Klopt verse haas wel maar dit lag al ruim 4 dagen buiten de koeling.....
Door WillyP
Berna schreef: Wij doen dat nooit.

Als mn wederhelft wild slacht dan hebben de honden die dag de restjes in hun voerbak.
Ja hoor, hier ook. Als het teveel is gaat het wel de vriezer in anders krijgen ze lekker diezelfde dag haas of ander wild te eten. Scheelt mij weer ontdooien  ;)  En ze zijn er in die jaren nog geen keer ziek van geworden.
Door **Jillaroo**
pike schreef: dan zal het in die auto ook wel lekker geroken hebben  :-X
gezien de plastic bak waar dat beest in had gezeten ook gewoon zonder schoon te maken terug de auto in is gegaan pak ik liever een taxi.  :yucky:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door