Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Kaela schreef: We love you to Jones!!!! :-* :-* :-*
Hele dikke knuffel met veel lebbers terug! Soms moet ik even horen dat ik geliefd ben, Jones.
Door Kaela
joel schreef: Wat heb je altijd heerlijke wandelgebieden om te wandelen zeg!!
Ja we hebben hier hele mooie plekjes, maar we moeten dan wel altijd wel een eind met de auto. Aangezien wij nogal belang hechten aan zo min mogelijk honden tegenkomen en bij voorkeur aangelijnd, is het best wel zoeken naar geschikte plekken. Maar als je bereid bent even in de auto te zitten, dan lukt dat ook meestal wel!
Door Lil
Hier hetzelfde. Woon super, maar kan nauwelijks van huis uit wandelen. Hier juist zodat meneer los kan, maar nu ook omdat ik niet kan lopen als het zo extreem drassig is (hier alleen asfalt in bebouwde kom en nul in natuur)
Door eelke
Hier nog foto's van oudjaarsdag, wat een sneeuw lag er toen nog! Nu ligt er alleen nog maar een bergje in de achtertuin

Afbeelding

Joep en Zovies tegen mijn zusje aan het slapen
Afbeelding

En nieuwjaarochtend op mijn moeder en Joep zijn zusje aan het wachten
Afbeelding

Lampekapje deed ook mee
Afbeelding
Door joel
Hier kunnen we redelijk wandelen, lekker van huis uit naar het kanaal of park. Op de fiets naar een redelijk groot wandelbos (bijna helemaal omheind of recreatiegebied waar de honden nog los mogen. Voor ons is het juist belangrijk dat het redelijk omheind is, of zo weids dat ze niet de benen nemen, dan juist liever veel honden zodat ze afgeleid zijn  ;)

Wow, Eelke wat hadden jullie veel sneeuw!!

Vandaag weer een kijk en vergelijk foto, pffft puppy is ze al bijna niet meer, gelukkig ruikt ze nog wel zo  :smitten:
Afbeelding

zwart-wit foto's vind ik altijd zo mooi met de zon op Qadir zn vacht
Afbeelding

en Lizz zomaar ineens 'bijna' in stand
[URL=http://s789.photobucket.com/user/jjcdew ... c.jpg.html]Afbeelding[URL]
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door