Kom ik weer aan met vragen hoor....

Mijn hondje (17 februari wordt ze 1 jaar) heeft al een tijdje last van jeukplekken/verkleuring op haar buik en in haar oksels, ook heeft ze erg vaak vieze oren (ze had 2 weken geleden ook oorontsteking, hiervoor zijn we naar de DA geweest. Dit is nu opgelost, maar nou heeft ze alweer smerige oren

Ze kijkt/likt ook vaak aan haar poepertje.
Ik weet niet hoe het zit bij jullie honden met verharen, maar die van mij verhaart nu nog steeds erg (echt overal zwarte haren), ik borstel haar nu 2x per week en elke keer zit de hele borstel onder de haren....
Ik zit te denken aan een allergie ivm de jeukplekken en zo...
Kan ik ook elimineren met haas (ze barft sinds augustus)?
Ze heeft namelijk al veel diersoorten gehad (paard, rund, kip, geit, konijn, fazant, patrijs, kangoeroe, gans, lama, kwartel, hert, parelhoen, sprotjes, ze heeft maar een paar x lam, eend en sneeuwhoen gehad. Ze kon de lam en eend niet zo goed verdragen, ze kreeg er spuitdiarree van).
Ik heb nu nog bosduif liggen, maar ik weet niet of ze dat eet + ik weet niet of daar ook organen en spiervlees van te verkrijgen zijn.
Nog een paar foto's van dr buikje (het is al minder rood en korsterig geworden):

Alvast bedankt voor de reacties