Moderator: Lizzy
Liekjes Castor schreef: En eventueel ophangen in de tuin ofzo? Doe ik ook met mijn Mechel ( in zijn kennel), wel zo dat hij er normaal bij kan maar hij moet er wel extra voor werkenLeuk idee! Waar hang je het aan op? Vleeshaak lijkt me niet echt veilig![]()
Wodans avonturen schreef: Leuk idee! Waar hang je het aan op? Vleeshaak lijkt me niet echt veiligGat in pens prikken en met bv sysal touw vastknopen.![]()
Annemarie Rijnveld schreef: Ik geef de grote pensstukken half bevroren, er wordt dan goed op gekauwd en niets naar binnen gezogen...geef ik de pens geheel ontdooid dan heb ik hier ook half stikkende honden, meestal weten ze het zelf wel op te lossen, maar tis geen leuk gezichtwat een monsters...
ik heb geprobeerd de pens vast te binden, (gat erin plus een stuk touw) maar mijn honden rukken de pens in één keer er vanaf, om het dan alsnog in een keer door te slikken.
Annemarie Rijnveld schreef: Ik geef de grote pensstukken half bevroren, er wordt dan goed op gekauwd en niets naar binnen gezogen...geef ik de pens geheel ontdooid dan heb ik hier ook half stikkende honden, meestal weten ze het zelf wel op te lossen, maar tis geen leuk gezichtKrijgen ze geen diarree van de kou?...
ik heb geprobeerd de pens vast te binden, (gat erin plus een stuk touw) maar mijn honden rukken de pens in één keer er vanaf, om het dan alsnog in een keer door te slikken.