Wat een heerlijke blije foto's weer (behalve Charlie dan) Beterschap met je snavel

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lil schreef: Ik vind Donna heel schattig om te zien. De heren zeggen dat je zo'n schitterende bal echt MOET meenemenDonna is echt een schatje (voor mensen en sommige honden), en haar vachtje is ook zo lekker zacht.![]()
Thessa en Shanti schreef: Ach domme Charlie.Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute!
Vandaag wezen wandelen met schaapje Donna (spaanse waterhond) en wat heeft ze toch leuke oren.
En Shanti vond een superduper mooie bal in het water die ze mee naar huis heeft genomen.
![]()
Ruisje schreef: Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute!Nee Donna is hond van een vriendin van ons, deze zomer heeft ze een tijdje bij ons gelogeerd en nu gingen we weer samen wandelen. Ondanks dat ze niet zo dol is op andere honden (paar keer aangevallen en haar pup een keer aangevallen) gaan zij en Shanti heel goed samen na rustig kennis maken.
Tja, zo'n bal laat je natuurlijk niet achter hè...![]()
Doranto schreef: Wat een leuke oren heeft DonnaDie oren zijn ook heerlijk zacht.
Lijkt wel een teddybeertje![]()
Lil schreef:Volgens mij is daar niks meer aan te doen.
Ligt uren zo en maakt vreemde geluiden....
BPWR: help, hoe repareer ik dat?
Doranto schreef:Ik denk het wel! Gisteren nog de tip gehad om hem op te laden door de stekker in het stopcontact te steken en warempel hij deed het vanochtend! Schijnt in het ras te zitten.![]()
Is het misschien toevallig een beauçeron?