Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Lil schreef: Ik vind Donna heel schattig om te zien. De heren zeggen dat je zo'n schitterende bal echt MOET meenemen Afbeelding
Donna is echt een schatje (voor mensen en sommige honden), en haar vachtje is ook zo lekker zacht.  :smitten:
En Shanti is blij dat er ook anderen zijn die snappen dat ballen, stokken enz super mooi zijn voor in onze tuin.
Door Ruisje
Thessa en Shanti schreef: Ach domme Charlie.  :-*

Vandaag wezen wandelen met schaapje Donna (spaanse waterhond) en wat heeft ze toch leuke oren.  :biggrin2:
Afbeelding

En Shanti vond een superduper mooie bal in het water die ze mee naar huis heeft genomen.
Afbeelding
Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute! :)

Tja, zo'n bal laat je natuurlijk niet achter hè... ;D
Door Shanti en co
Ruisje schreef: Die eerste foto: PRACHTIG! Je ziet het water van Shanti afdruipen. En Donna... is die ook van jullie? Too cute! :)

Tja, zo'n bal laat je natuurlijk niet achter hè... ;D
Nee Donna is hond van een vriendin van ons, deze zomer heeft ze een tijdje bij ons gelogeerd en nu gingen we weer samen wandelen. Ondanks dat ze niet zo dol is op andere honden (paar keer aangevallen en haar pup een keer aangevallen)  gaan zij en Shanti heel goed samen na rustig kennis maken.
Wel staat de perro op mijn lijstje om later te hebben.
Doranto schreef: Wat een leuke oren heeft Donna  :D
Lijkt wel een teddybeertje  :biggrin2:
Die oren zijn ook heerlijk zacht.  :smitten:

En omdat ze zo leuk is hier nog twee foto's van deze zomer:
Afbeelding

Afbeelding

*link klopte niet*
Laatst gewijzigd door Shanti en co op di 23 dec 2014, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ruisje
Lil schreef: Afbeelding

Ligt uren zo en maakt vreemde geluiden....

BPWR: help, hoe repareer ik dat?
Volgens mij is daar niks meer aan te doen. :-\ Zelf heb ik DH uit het asiel gehad, hij heette al Rex (tuurlijk). Bij mij lag hij altijd precies zo op z'n kussen en dat kussen was niet te klein! Al snel kreeg hij de naam: SexyRexy. ;)
Door Lil
Doranto schreef: ;D ;D Is het misschien toevallig een beauçeron?
Ik denk het wel! Gisteren nog de tip gehad om hem op te laden door de stekker in het stopcontact te steken en warempel hij deed het vanochtend! Schijnt in het ras te zitten.  ::)

Ahhhh keukenrolkat is leuk  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door