Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elvira
Er was een duidelijke verhoogde captatie thv de elleboog met focus thv de proximale radius.

Mijn vorige golden heeft een los stukje in de schouder gehad en die heb ik met homeopatie pijnvrij gekregen, dus dat wil ik eerlijk gezegd eerst proberen. In z'n nek was niks te zien, want die was ook te zien op de beelden.
Door Yari
In ieder geval fijn dat je nu tenminste weet waar de klachten vandaan komen, al moet ik zeggen dat ik het vreemd vind dat een orthopeed zoiets niet eerder heeft ontdekt.
Sterkte met Zingaro. Dikke knuf! :-*
Door Elvira
tijdens het wachten kwam ik in gesprek met mensen die een hond gebracht hadden om het gebit schoon te laten maken. Er waren 5 kiezen getrokken bij een duitse herder van 10. Ik liet Zingaro's gebit zien, wat ze prachtig schoon vonden en vertelde dat ik vers vlees gaf. Ze vertelde dat haar hond ook vlees kreeg, want hij luste geen brokken. Ik snapte er niks van, maar uiteindelijk bleek dat hij geen compleet vlees kreeg, maar gekookt vlees van de slager. Ik heb haar Duck aan geraden en als dat goed ging kippennekjes e.d. Bovendien heb ik ze doorverwezen naar barfplaats. De dierentandarts, zei trouwens ook dat vlees beter was.
Door Ine
Elvira schreef: Om een uur of 2 heeft hij een sedatie gekregen en hebben ze hem gescand. In beide ellebogen was een lichte irritatie te zijn, rechts erger dan links. Waarschijnlijk heeft hij links geen last, maar kan dat in de toekomst wel komen. We hebben de foto's meegekregen en een brief voor de dierenarts. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het probleem in z'n ellebogen zou zitten, want hij is, gelijk met HD onderzocht op ED en de uitslag van 0-0.
Hoe lang is dat geleden, dat die ED-foto's gemaakt zijn?
Dat hij op dat moment vrij was, is nooit een garantie, dat hij nooit wat zal krijgen. Die ED-foto's op een bepaalde leeftijd geeft alleen aan, dat het geen erfelijke afwijking is.
Door trauma kan er ook een stukje afbreken of beschadigen.

Knuffel voor Zingaro! :-*
Laatst gewijzigd door Ine op do 14 apr 2005, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Ik lees nu de uitslag pas, was op vakantie en ben nu even gaan zoeken.
Dus voorlopig geen operatie maar eerst homeopathie.
Knuffel voor Zingaro :-* Fijn dat alles goed is verlopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door