Ik krijg net van iemand een zak vol vis en ik heb echt geen idee wat het is. Ja die zalmkop was herkenbaar maar de rest .. Ik weet alleen heel zeker dat het geen haai is

Moderator: Lizzy
Nancy73 schreef: Dank jullie wel! Ik voer max 1 keer per week vis. Ondanks dat Devina niet zo'n sterke maag heeft verdraagt ze een vismaaltijd heel erg goed. Ik was eerst heel voorzichtig maar als ik haar vis geeft dan eet ze alleen maar die vis en laat de rest van het vlees gewoon staan. Die kan ik een hele makreel geven waar ze geen last van krijgt en ze is ook nog eens echt helemaal gek op vis!!Dat kan heel goed natuurlijk. Uit ervaring weet ik wel dat je makreel hebt en makreel. De eerste keer dat ik voor de honden makreel kocht op de markt had ik er 7 in een kilo. Ze vonden ze super lekker en hadden er geen last van. Maar elke keer als ik daarna makreel ging kopen zaten er minder in een kilo. Op een gegeven moment had ik nog maar drie makrelen in een kilo, en toen ging het fout. De makreel was inmiddels zo vet geworden dat hun magen zeiden oh nee dat willen wij niet. En ik had drie kotsende honden in huis
Toen ik dat aan mijn buurman vertelde kwam hij dus spontaan met allerlei vis voor haar aanzetten die hij aan het einde van de dag op de markt had weggehaald.
Ondertussen ben ik er wel achter wat voor vissekoppen het nou zijn. Ik heb hem gebeld, Sardien, zalm en kabeljauw