Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
Ik hoop ook dat hij nog lang bij ons mag zijn. Hij ligt ook weer fijn klef te zijn met Wasabi.
Maar ik houd er ook rekening mee dat hij er stiekem tussenuit knijpt en ik hem dan vind.
Ook moeilijk om een lijn te trekken hoe lang ik ermee door moet gaan.
Inderdaad een ware achtbaan.
Door Inge en Bono
hannabelgje schreef: Ik hoop ook dat hij nog lang bij ons mag zijn. Hij ligt ook weer fijn klef te zijn met Wasabi.
Maar ik houd er ook rekening mee dat hij er stiekem tussenuit knijpt en ik hem dan vind.
Ook moeilijk om een lijn te trekken hoe lang ik ermee door moet gaan.
Inderdaad een ware achtbaan.
Dat is ook heel lastig, zeker bij zo'n jong ventje  :'( :bigarmhug:  Kijk goed naar Jip, en dat doe je  :-*
Door dinky89
Wat fijn dat Jip weer meer naar wasabi trekt waardoor die minder veenzaam is :-)
Inderdaad enorm moeilijk om een lijn te trekken wanneer hij ineens besluit weer te gaan eten.
:bigarmhug:
Door hannabelgje
Ff een Jip update voor de liefhebbers. Hij wordt steeds dunner en geler. Toch loopt hij nog vrolijk rond, eet en komt gezellig op schoot knuffelen.
Ik verwacht dat vanwege zijn ondervoede staat zijn hart het best zou kunnen begeven. Ook ademt hij in rust vrij snel. We wachten af en ik probeer zo veel mogelijk van hem te genieten.
Door Neally
Ach Jip.
Een dikke kroel voor jullie allemaal.  :bigarmhug:
Wat fijn dat hij nu zo is, mocht het zo zijn dat hij ineens niet meer wakker wordt, heb je toch afscheid kunnen nemen.
Door Martine-Tom
hannabelgje schreef: Pff ben al 4 weken afscheid van hem aan het nemen. Het is enorm slopend.  :'(
:-*

Hoe doet ie het nu?
Door rosmin
hannabelgje schreef: Ff een Jip update voor de liefhebbers. Hij wordt steeds dunner en geler. Toch loopt hij nog vrolijk rond, eet en komt gezellig op schoot knuffelen.
Ik verwacht dat vanwege zijn ondervoede staat zijn hart het best zou kunnen begeven. Ook ademt hij in rust vrij snel. We wachten af en ik probeer zo veel mogelijk van hem te genieten.
Ik hoop dat het lukt om van hem te genieten in plaats van alleen maar zorgen maken.
En dat je dat nog lang mag doen, zet 'm op Jip  :-*
Door Mowgli
hannabelgje schreef: Pff ben al 4 weken afscheid van hem aan het nemen. Het is enorm slopend.  :'(
Uit ervaring weet ik helaas ook hoe slopend zo'n periode kan zijn. Let je wel een beetje op jezelf Hannah?
Dikke knuffel en heel veel sterkte...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door hannabelgje
Martine-Tom schreef: :-*

Hoe doet ie het nu?
Hij eet met zekere regelmaat. Maar hij is zo ontzettend mager, afschuwelijk gewoon. Hij slaapt enorm veel, het liefst op schoot. En hij is dus echt enorm geel. Overgeven doet hij gelukkig niet. Hij krijgt nu kuikens, fatsoenlijk blikvoer, almo of shesir en hij eet brokjes zonder al te veel rotzooi erin. De laatste ook omdat hij ook koolhydraten moet eten, dat eet hij anders niet. Barf wil hij niet, behalve de lama van Wasabi dan afgelopen weekend. Die had hij gepikt. Helaas was dat het laatste zakje lama van die levering, de levering erna vinden ze niet zo lekker helaas.
Door Martine-Tom
hannabelgje schreef: Hij eet met zekere regelmaat. Maar hij is zo ontzettend mager, afschuwelijk gewoon. Hij slaapt enorm veel, het liefst op schoot. En hij is dus echt enorm geel. Overgeven doet hij gelukkig niet. Hij krijgt nu kuikens, fatsoenlijk blikvoer, almo of shesir en hij eet brokjes zonder al te veel rotzooi erin. De laatste ook omdat hij ook koolhydraten moet eten, dat eet hij anders niet. Barf wil hij niet, behalve de lama van Wasabi dan afgelopen weekend. Die had hij gepikt. Helaas was dat het laatste zakje lama van die levering, de levering erna vinden ze niet zo lekker helaas.
Pfff heftig zeg, dat ie regelmatig eet doet toch denken dat ie zich nog betrekkelijk goed voelt, gelukkig maar. Ik weet niet zo heel goed waar ik op moet hopen, wat ik je moet wensen, dus laat ik het maar bij sterkte houden  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door