Moderators: koekje, pearlsofpassion
hannabelgje schreef: Ik hoop ook dat hij nog lang bij ons mag zijn. Hij ligt ook weer fijn klef te zijn met Wasabi.Dat is ook heel lastig, zeker bij zo'n jong ventje
Maar ik houd er ook rekening mee dat hij er stiekem tussenuit knijpt en ik hem dan vind.
Ook moeilijk om een lijn te trekken hoe lang ik ermee door moet gaan.
Inderdaad een ware achtbaan.
hannabelgje schreef: Pff ben al 4 weken afscheid van hem aan het nemen. Het is enorm slopend.![]()
hannabelgje schreef: Ff een Jip update voor de liefhebbers. Hij wordt steeds dunner en geler. Toch loopt hij nog vrolijk rond, eet en komt gezellig op schoot knuffelen.Ik hoop dat het lukt om van hem te genieten in plaats van alleen maar zorgen maken.
Ik verwacht dat vanwege zijn ondervoede staat zijn hart het best zou kunnen begeven. Ook ademt hij in rust vrij snel. We wachten af en ik probeer zo veel mogelijk van hem te genieten.
hannabelgje schreef: Pff ben al 4 weken afscheid van hem aan het nemen. Het is enorm slopend.Uit ervaring weet ik helaas ook hoe slopend zo'n periode kan zijn. Let je wel een beetje op jezelf Hannah?![]()
Martine-Tom schreef:Hij eet met zekere regelmaat. Maar hij is zo ontzettend mager, afschuwelijk gewoon. Hij slaapt enorm veel, het liefst op schoot. En hij is dus echt enorm geel. Overgeven doet hij gelukkig niet. Hij krijgt nu kuikens, fatsoenlijk blikvoer, almo of shesir en hij eet brokjes zonder al te veel rotzooi erin. De laatste ook omdat hij ook koolhydraten moet eten, dat eet hij anders niet. Barf wil hij niet, behalve de lama van Wasabi dan afgelopen weekend. Die had hij gepikt. Helaas was dat het laatste zakje lama van die levering, de levering erna vinden ze niet zo lekker helaas.
Hoe doet ie het nu?
hannabelgje schreef: Hij eet met zekere regelmaat. Maar hij is zo ontzettend mager, afschuwelijk gewoon. Hij slaapt enorm veel, het liefst op schoot. En hij is dus echt enorm geel. Overgeven doet hij gelukkig niet. Hij krijgt nu kuikens, fatsoenlijk blikvoer, almo of shesir en hij eet brokjes zonder al te veel rotzooi erin. De laatste ook omdat hij ook koolhydraten moet eten, dat eet hij anders niet. Barf wil hij niet, behalve de lama van Wasabi dan afgelopen weekend. Die had hij gepikt. Helaas was dat het laatste zakje lama van die levering, de levering erna vinden ze niet zo lekker helaas.Pfff heftig zeg, dat ie regelmatig eet doet toch denken dat ie zich nog betrekkelijk goed voelt, gelukkig maar. Ik weet niet zo heel goed waar ik op moet hopen, wat ik je moet wensen, dus laat ik het maar bij sterkte houden