Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Els&Flow schreef: @Marieke: Flow heeft dezelfde band als der nichtje. :D Ik vind ze ideaal, die zwarte hondjes zie je gewoon niet s nachts.

OT:
Storm!! Oren in de wind, zeeschuim vliegt in het rond, woeste golven.. wat een zaligheid! :smitten:

Afbeelding
Wat prachtig.  :o
Ik wil ook aan zee wonen  >:( . Iemand ruilen met een nat modderig bos ver weg van zee? ;)
Door eelke
Het wordt saai he  ::)

Afbeelding

Het bankje stond eerst op de plek van de kachel, en de tv op de plek van het bankje. Kon ik vanuit mijn hoek van de grote bank dus niet naar het bankje kijken, want daar staat de laptop dan voor. Nu heb ik er vol zicht op :smitten: vind ik leuker om naar te kijken dan de tv!
Door joel
hihi, Moyra heeft gewoon alles bij de hand  ;D

Eelke, hebben de doggies een echt EIGEN bankje? Zou dat ook wel lekker vinden voor ze hier, ipv een matrasje op de grond.

Hier onze kleine telg ruim 11 weken:
Afbeelding
Door eelke
Ja hoor, dat is het hondenbankje :) ik ben er helemaal gelukkig mee!

Bij de ikea, 70,-, net zo duur als een beetje hondenmand of kussen eigenlijk :)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50263579/#/80264964

De hoes zit er los overheen getrokken, en aan die hoes kun je het zitkussen en rugkussen vast ritsen (aan de onder/achterkant), allemaal afzonderlijk uit te wassen indien nodig, en het frame bestaat uit metaal, met wat van die gespannen banden.
Door -Saskia-
:smitten: M'n lieve ouwetje die geduldig naar de parkeerplaats staat te staren of haar wandelvriendinnetjes al arriveren. (Om vervolgens geheel in haar eigen wereldje te wandelen, zonder enige aandacht voor de dames setter)  ::)

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door