Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
Wasabi komt van een Thai fokker, maar die is gestopt sowieso. Wel jammer want dat was zo'n fijne fokker.
Helemaal alleen is het manneke natuurlijk niet. Hij heeft Fleur ook nog, maar daar heeft hij echt niks aan. Fleur houdt niet zo van andere katten, meer van honden en mensen.
Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef: Wasabi komt van een Thai fokker, maar die is gestopt sowieso. Wel jammer want dat was zo'n fijne fokker.
Helemaal alleen is het manneke natuurlijk niet. Hij heeft Fleur ook nog, maar daar heeft hij echt niks aan. Fleur houdt niet zo van andere katten, meer van honden en mensen.
Ja, dat weet ik. Daar heeft hij niets aan.
Is hier dezelfde situatie.
Toen Cuzco hier alleen was met Kleintje (ook een Fleur-type) was het niet erg leefbaar.  De jongens zouden hier ook verloren lopen zonder elkaar, of Kleintje achternalopen zodat zij ook gek wordt...
Door hannabelgje
Vanmorgen een iets actiever Jipje. Hij heeft vannacht ook beneden geslapen waar het aanzienlijk warmer is dan boven. Hij heeft ook een stuk kuiken gegeten en liep wat rond vanmorgen. Eens vragen of mijn schoonzusje tijd heeft om hem tussendoor nog een kuiken te geven.
Ondertussen ben ik erg in dubio over het gevonden kitten katertje. Het is echt een schatje. Een cypers mannetje met wat witte aftekeningen. Ik denk er nog even over na. :-\
Door Ruisje
hannabelgje schreef: Opknappen zit er hoe dan ook niet meer in voor Jip. Afbeelding
Ik begrijp nog steeds niet wat Jip nou precies mankeert? Is er niets duidelijks uit de opname gekomen?

Ik wens je heel veel sterkte, maar hoop dat je Jip nog niet opgeeft! :-*
Door hannabelgje
Jip heeft mogelijk tumoren in zijn lever. Dat is uit de echo gekomen. Een deel van zijn leverweefsel zag er afwijkend uit.
Gisteravond heeft Jip niks gegeten en ook nu hoeft hij niks. Als hij heel de dag niet wil eten dan is misschien zijn tijd gekomen.
Door Kaela
Oh wat is het verdrietig  :'(. Hoop dat Jip nog wel een beetje geniet bij jullie thuis. Veilig en vertrouwd. Heel veel sterkte Hannah  :bigarmhug:
Door Neally
Ach, daar heb ik helemaal overheen gelezen denk ik. Wat een klote nieuws.  :'( :'(
Ja. Als het kind niet meer eet dan zul je die moeilijke beslissing moeten nemen. Gatver.
Ik wens je heel veel sterkte.  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door dinky89
Dan is inderdaad nu misschien zijn tijd gekomen  :'(
Al duim ik dat hij toch nog een kuikentje lekker op zal peuzelen
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door