Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Hope schreef: Ik ga er een mail naar toe sturen en ga vragen of de klei ook in de droogmolen kan. Bakpapier, klei erop, molentje in de garage en drogen maar. Dan zou het ideaal zijn.
Slim! Een kaasdoek is denk ik beter dan bakpapier.
Door Hope
Ruisje schreef: Wij hebben in een kast in de gang altijd een vochtvreter van de action staan. Dingen kosten € 1,50 (ongeveer) en zijn inclusief een extra navulling. Losse navullingen kosten nog geen euro. En ze werken super!
Klopt, maar ik zoek eigenlijk iets milieuvriendelijkers  :-\
Door keetje
Hope schreef: Ik ga er een mail naar toe sturen en ga vragen of de klei ook in de droogmolen kan. Bakpapier, klei erop, molentje in de garage en drogen maar. Dan zou het ideaal zijn.
In de droogmolen?
Door pike
Ruisje schreef: Wij hebben in een kast in de gang altijd een vochtvreter van de action staan. Dingen kosten € 1,50 (ongeveer) en zijn inclusief een extra navulling. Losse navullingen kosten nog geen euro. En ze werken super!
Dat is inderdaad niet zo duur. Hier stonden vroeger van die merkdingen, ik weet de naam niet meer. Maar die wisten wel van prijzen  :-X
Door inni
pike schreef: Dat is inderdaad niet zo duur. Hier stonden vroeger van die merkdingen, ik weet de naam niet meer. Maar die wisten wel van prijzen  :-X
Hier ook de Action dingen. Ze zijn best goed voor hun prijs. alleen durf ik ze nu niet neer te zetten want die kleine rakker hier staat sinds enkele dagen op sloop stand..... behang van de muur, overgordijnen zijn om in te bijten, onder de bank verstoppen is fijn maar het geknaag aan de poten verraad zijn schuilplaats, net zat hij aan zijn houten nest te knagen, 't kleedje op het salontafel is een trekspeeltje geworden........hij in nu net 8 maand en heeft de duivel binnen gekregen.. :) 
Door pike
inni schreef: Hier ook de Action dingen. Ze zijn best goed voor hun prijs. alleen durf ik ze nu niet neer te zetten want die kleine rakker hier staat sinds enkele dagen op sloop stand..... behang van de muur, overgordijnen zijn om in te bijten, onder de bank verstoppen is fijn maar het geknaag aan de poten verraad zijn schuilplaats, net zat hij aan zijn houten nest te knagen, 't kleedje op het salontafel is een trekspeeltje geworden........hij in nu net 8 maand en heeft de duivel binnen gekregen.. :)
Hoog boven op een kast misschien?
Door inni
Ik heb geen hoge kast... nu staat het onder een plastiek bak en ik hoop dat de handvaten ervan genoeg vocht doorlaten. Ik ben wel benieuwd wanneer meneerke kuren-vrij gaat worden. *lol* :)
Door Lizzy
Die Action of Vochtvreter dingetjes zijn leuk natuurlijk. Als je een kelderkastje minder vochtig wilt maken. Maar daar ga je geen woonkamer van zeg 35m2 mee naar beneden trekken hoor. De vraag is of een kelder wel lukt. In onze kelder van 5 m2 staan er 3. En de luchtvochtigheid is nog steeds te hoog en is nog nooit 5% lager geweest  sinds die drie dingen er staan.
Door Lizzy
Hope schreef: Het supplement is binnen! Er staat als dosering voor humaan gebruik 1 tablet per dag.
Wat geef ik Nelson?
Ik zou met een halve per dag beginnen. Kun je ze makkelijk breken? Anders wil met een schaar doorknippen wel werken. En op dagen dat het erger is, zou ik er gewoon 1 geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door