Caroba dicht? *Update*

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Caroba dicht?

Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

keetje schreef: Die kende ik nog niet, heb even gekeken maar die is zeker niet goedkoop. En 9,95 verzendkosten? Ook best wel aan de hoge kant. Ik bestel ook gewoon vlees voor ons, dat komt ook via de postNL en dat kost 6,95. Dus waarom het bij hen 9,95 moet kosten snap ik niet.
Omdat het in een "vriesdoos" geleverd wordt en die kosten rekenen ze door.
Goedkoop is het vast niet maar als je net als ik toen, net wat spiervlees oid tekort komt en toch wat anders wilt dan in de supermarkt te koop is... vond ik het zo'n slechte nog niet ;-)

Suzanne
Jura&Mahru
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Jura&Mahru »

[quote="Tobi Kooiker"]
Nou ja, dat is ook wat... ik heb vorige week net een bestelling geplaatst...
Natuur en Dier is voor mij geen optie, want ik wil meer dan 1 merk bestellen en graag ook wat barfhappen.
Wat zijn nog meer sites die ook in de provincie Groningen bezorgen?
[/quote]

Op Facebook zit een groep "Noorderlijke barfers" daar komt ook vaak het een en ander voorbij. ;)
Ik woon zelf ook in Groningen (stad). Misschien wil je een keer samen bestellen?
Tobi Kooiker
3-sterren
3-sterren

Bericht door Tobi Kooiker »

[quote="beginnertje"]
Op Facebook zit een groep "Noorderlijke barfers" daar komt ook vaak het een en ander voorbij. ;)
Ik woon zelf ook in Groningen (stad). Misschien wil je een keer samen bestellen?
[/quote]

Mooi, ik zal eens op zoek gaan naar die facebookgroep en mij aanmelden. Ja, ik zou sowieso best wel eens samen willen bestellen.
Eerst maar eens afwachten of er nog wat van mijn Carobabestelling terecht komt, want dan kan ik eerst weer even vooruit (en dan heb ik niet veel vriezerruimte over)... Het zou in de volgende week geleverd moeten worden, ik neem aan dat ze mij toch wel zullen berichten als het niet door gaat :-\
Jura&Mahru
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Jura&Mahru »

[quote="Tobi Kooiker"]
Mooi, ik zal eens op zoek gaan naar die facebookgroep en mij aanmelden. Ja, ik zou sowieso best wel eens samen willen bestellen.
Eerst maar eens afwachten of er nog wat van mijn Carobabestelling terecht komt, want dan kan ik eerst weer even vooruit (en dan heb ik niet veel vriezerruimte over)... Het zou in de volgende week geleverd moeten worden, ik neem aan dat ze mij toch wel zullen berichten als het niet door gaat :-\
[/quote]

Prima. Ik heb zelf een kleine vriezer dus probeer ook altijd met iemand te combineren als het om bestellen gaat.
Ik bestel ook regelmatig barf mee via Lida S. haar lijntje, dat zijn vaak hoeveelheden per 5 of 10 kilo, zou ik ook kunnen delen.
Stuur me maar een berichtje tzt mocht je er gebruik van willen maken. :)
Tobi Kooiker
3-sterren
3-sterren

Ik heb ze gemaild met de vraag hoe het zit met mijn bestelling, ben benieuwd...

[quote="beginnertje"]Stuur me maar een berichtje tzt mocht je er gebruik van willen maken. :)
[/quote]

Ja, dat doe ik zeker... Je mag mij ook benaderen als ergens aan kunt komen en het teveel voor je alleen is.
C@rine
5-sterren
5-sterren

Bericht door C@rine »

1 jaar geleden had ik voor het laatst besteld bij Caroba.
Maar ik heb nog nooit te klagen gehad.
Lazy Garfield
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lazy Garfield »

Hoop dat ze blijven leveren. Ik koop bij een verkooppunt altijd Meat4Dogs en dat bevalt heel goed.
Schijnt het huismerk van Caroba te zijn. Zal mijn verkooppunt eens een bericht sturen hoe dat zit en of zij meer weten.
Laura1901
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Laura1901 »

Ik had ook net een bestelling geplaatst en die is vandaag zonder problemen en netjes op tijd geleverd. Trouwens nooit te klagen gehad. Spullen kwamen altijd goed aan en kon altijd de dag van te voren zien hoe laat de bestelling kwam. Ik volgde ook vaak waar de auto was via GPS, ideaal. Nooit enig probleem gehad.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik heb vorig jaar 1 keer besteld maar was prima. netjes op tijd en diepgevroren.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hier een paar keer besteld maar altijd ellende, ze vergaten gewoon langs te komen, dan mailde ik weer eens zouden ze de week erop komen en 2 dagen later stonden ze ineens op de stoep en meer van die ongein....
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Lazy Garfield schreef: Hoop dat ze blijven leveren. Ik koop bij een verkooppunt altijd Meat4Dogs en dat bevalt heel goed.
Schijnt het huismerk van Caroba te zijn. Zal mijn verkooppunt eens een bericht sturen hoe dat zit en of zij meer weten.
Volges mij  meat4dogs ook van Darf en zal dat waarschijnlijk ookniet meer door Caroba geleverd worden ;)
Tobi Kooiker
3-sterren
3-sterren

Hier overigens ook alleen maar goede ervaringen.
Mijn bestelling is nog weleens gewijzigd voor de bezorgdatum daar was ::), nooit een probleem.
En de bezorging meestal rond de tijd die een dag van te voren aangegeven wordt. Mocht het eens veel later worden, dan werd ik keurig gebeld.
siempie73
3-sterren
3-sterren

Bericht door siempie73 »

Lazy Garfield schreef: Hoop dat ze blijven leveren. Ik koop bij een verkooppunt altijd Meat4Dogs en dat bevalt heel goed.
M4d is gemaakt door darf en nu darf en caroba niet meer samen zijn verkoppt caroba ook geen m4d meer.
Darf verkoopt nu m4d
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

siempie73 schreef: M4d is gemaakt door darf en nu darf en caroba niet meer samen zijn verkoppt caroba ook geen m4d meer.
Darf verkoopt nu m4d
Ik vind het maar verwarrend al die sub labetjes van Darf...oervoer, alroda, m4d....
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Plaats reactie