Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Lizzy is een schatje! Ik geniet van haar foto's!

Vandaag zijn we hier lui, moe en alles daartussenin. Dus hebben we vanmiddag maar eens even lekker rustig aan gedaan. Oscar met een ontspannen gezicht is grappig  :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door joel
Thessa en Shanti schreef: Super knappe Oscar zo.  :biggrin2:

Ik ben vandaag weer eens wezen knutselen en mijn foto van de dag is mijn nieuwe onderschrift.  :)
mooi!! Hoe doe je dat, in photoshop ofzo?
Ik snap nog steeds niet van die lagen....Jammer voor mij, want het is een prachtige foto van jou zo!!
Door Shanti en co
joel schreef: mooi!! Hoe doe je dat, in photoshop ofzo?
Ik snap nog steeds niet van die lagen....Jammer voor mij, want het is een prachtige foto van jou zo!!
Bedankt, ik heb het inderdaad met photoshop gemaakt.
Ik heb een keer voor iemand een uitleg met foto gemaakt over die layers, zal ik die sturen?
Door Neally
eelke schreef:
Hij kwam van zo vandaan;
Afbeelding
Wat kan die lekker slapen zeg...... :smitten:
Even geheel off topic: in de 'bel' op de foto zie ik nog een paar hondenoogjes. (je hoofd naar links draaien, bonven zijn achterpoten zeg maar) Of zie ik dat nou alleen?
Door eelke
Neally schreef: Wat kan die lekker slapen zeg...... :smitten:
Even geheel off topic: in de 'bel' op de foto zie ik nog een paar hondenoogjes. (je hoofd naar links draaien, bonven zijn achterpoten zeg maar) Of zie ik dat nou alleen?
Ik zie alleen ronde vlekken ;) die bel komt omdat ik m'n flits aan heb, en mijn rijbewijs (die tussen mijn telefoon en het hoesje geklemt zit) is net een halve mm te lang waardoor ie net een randje voor de flitser zit.
Door doranto
eelke schreef: Ik zie alleen ronde vlekken ;) die bel komt omdat ik m'n flits aan heb, en mijn rijbewijs (die tussen mijn telefoon en het hoesje geklemt zit) is net een halve mm te lang waardoor ie net een randje voor de flitser zit.
Lijkt wel een geest nu ik het zo bekijk .... :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door