Hopelijk blijft hij nog een tijdje. Ik duim iig mee hiervoor.
Sterkte met en voor Jip toegewenst.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
hannabelgje schreef: Net in de lunchpauze even naar huis gereden. Hij heeft 1 kuiken helemaal op en toen ik weer weg moest was hij met een tweede kuiken bezig. Ik had geen tijd meer om er langer op te wachten dus het zou best kunnen dat de rest van het tweede kuiken afgepakt is door Fleur. Maargoed er zit in elk geval weer wat in.Niet hard hoor Hanna. Onze Forte heeft indertijd net geen kennis kunnen maken met haar "opvolgster". Sanne was geen alleen hond en nog maar een maand of 5 toen Forte de diagnose botkanker kreeg. We zijn toen direct op zoek gegaan naar een oudere newfoundlander. Deze hebben we volgens mij nog "gevonden" net voor Forte is ingeslapen. Ik meen dat we ongeveer 2 weken later Akira op hebben kunnen halen. Sanne was dolblij met haar nieuwe maatje en diep bedroefd toen ze 6 jaar later afscheid van haar moest nemen. Gelukkig hadden we toen andere honden in huis, anders hadden we ook direct weer gezocht. Wat voor poes zoek je voor Wasabi? Ik wil best laten weten als we ergens iets "zien of horen". Nogmaals heel veel sterkte.
Misschien hard maar ik ben op zoek naar een nieuwe kat op dit moment.Ik vind het zo zielig voor Wasabi en Jip gaat het geen weken meer rekken vrees ik.
hannabelgje schreef: Ik zou het liefst een siamees of oosters korthaar bij Wasabi zetten. Helaas vanwege de gigantische da rekening van Jip kan ik nu geen kitten via een fokker betalen. Een herplaatser of kruising oosterling is ook een goede optie. Wel wil ik of een dier waarvan de ouder getest zijn of de mogelijkheid hebben zelf te testen voor ik tot aanschaf over ga. Het liefst ook een kater.Ik begrijp het ook wel.