Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
kyradiesel schreef: Gewoon in het topic graag. En mij graag even pb met je bestelling. Wij vragen trouwens wel iets aan reiskosten. Maar zal niet veel zin. Rijd samen met neddingirly stuur mij maar een pb!;)
ok, kan nog ff duren hoor, zal volgende week eerst de vriezer uitruimen. Ik wil graag wat droogspul hebben dus heel veel zal het niet zijn.
Door Kaela
Yora85 schreef: Iemand die in de eerste week van januarie ook wil meebestellen bij Degomeat?

Ik misschien wel een klein beetje. Hangt een beetje af van wanneer de levering van Daantje precies gaat komen en wat er bij dego te krijgen is.
Door kyradiesel
9 januari is er een lintje vanuit Slagerij West. Ik ga hier heen rijden, en kan tegen een kleine vergoeding wel wat voor andere mee nemen?? !! Laat dat dan wel even weten graag.
Door Yora85
Ik heb dan wel weer wat nodig, ook zou het super zijn dat we dan bij jou ook een bestelling kunnen plaatsen, en dat je dat ook meeneemt? ligt wel een beetje aan het tijdstip dat jullie het ophalen aangezien ik werk tot 18.00... ophaal plaats zou dan Joure worden
Door zhiva
Yora85 schreef: Iemand die in de eerste week van januarie ook wil meebestellen bij Degomeat?
Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.
Kaela schreef: Dan gaat het voor mij over, dat is te ver voor iets wat ik ook thuis kan laten brengen.
Karin, ik kan eventueel wel wat meenemen naar L'warden?
Door Yora85
zhiva schreef: Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.

Ik app je dan wel even :)
Door Kaela
zhiva schreef: Ja ik wil graag wat prooidieren bestellen, laat maar even weten wanneer ik het moet doorgeven.

Dat is lief, maar voor iets wat ook hier aan de deur bezorgd kan worden wat te veel moeite voor iedereen :-*
Door zhiva
Yora85 schreef: Ik app je dan wel even :)
O0 Je schaap ligt al bibberend op je te wachtten ;)
Kaela schreef: Dat is lief, maar voor iets wat ook hier aan de deur bezorgd kan worden wat te veel moeite voor iedereen :-*
O0
Door Yora85
kyradiesel schreef: 9 januari is er een lintje vanuit Slagerij West. Ik ga hier heen rijden, en kan tegen een kleine vergoeding wel wat voor andere mee nemen?? !! Laat dat dan wel even weten graag.

Hoe laat ben je in Joure?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door