Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Viking
Heb je inmiddels al wat gehoord? Daar krijg je zo de zenuwen van, die tussenliggende tijd, alle scenario's gaan dan door je hoofd.... :bigarmhug: sterkte en ik hoop ook zeker mee op goed nieuws!
Door hannabelgje
Wel de uitslag gehad vandaag, maar hij mag nog niet naar huis. Er is een aanzienlijke verbetering, maar niet voldoende om naar huis te mogen. Ik ben ontzettend blij dat er verbetering is.
Door hannabelgje
Gisteravond ging Jip niet zo goed. Hij had geen zin in zijn eten en was niet echt enthousiast.  :(
Ik hoop dat hij zich vandaag weer wat beter voelt.
Door kyradiesel
hannabelgje schreef: Hij had een zware allergische reactie op de amoxciline die hij toen gekregen had. Dat geeft nu ook weer problemen want de ab die de da graag zou geven durven we nu dus ook niet te geven. Hij krijgt nu baytrill.
Baytril is toch ook een soort antibiotica? Dit kregen wij altijd mee van de dierenarts voor pluimvee?
Door hannabelgje
kyradiesel schreef: Baytril is toch ook een soort antibiotica? Dit kregen wij altijd mee van de dierenarts voor pluimvee?
Baytrill is een ab inderdaad, maar niet uit de penciline groep. Dat mag dus wel. Achteraf niet nodig want er is geen sprake van infectie.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door