Hij sloopt niet.. Maar geloof me dat een gevulde kong op dat moment echt niet meer interessant is...
En dwingen ... Tja ik pak z'n bek vast, doe er een beetje eten in, aai over z'n bolletje tot ie slikt.. Niets erger dan dat.
Maar misschien verder kijken, heb alleen wat minder leuke ervaringen bij holistische dierenartsen in de Bilt maar, maar hopelijk is dat iets heel anders
Sent from my iPhone using Tapatalk
Te lang niets gegeten
Moderator: Lizzy
-
sella
Re: Te lang niets gegeten
Ik bedoelde om hem een kong te geven als je weggaat, dan zit er hopelijk genoeg in de maag om niet beroerd te worden tot je thuis bent.
Erwin is een ander persoon dan in de bilt.
Erwin is een ander persoon dan in de bilt.
Heb daar geen ervaring mee, maar was wel van plan daar eens heen te gaan omdat ik goede dingen hoor. Mag ik weten wat jouw minder leuke ervaring was?valerie16 schreef: Hij sloopt niet.. Maar geloof me dat een gevulde kong op dat moment echt niet meer interessant is...
En dwingen ... Tja ik pak z'n bek vast, doe er een beetje eten in, aai over z'n bolletje tot ie slikt.. Niets erger dan dat.
Maar misschien verder kijken, heb alleen wat minder leuke ervaringen bij holistische dierenartsen in de Bilt maar, maar hopelijk is dat iets heel anders
We hadden een toller met HD, ze zeiden hem te kunnen helpen... En het werd slechter en slechter... En wij wilden hem in laten slapen, zij zeiden nee eerst nog proberen en proberen...
Heel heel veel geld. Uiteindelijk voor de hond gekozen en hem in laten slapen...
Toen we de afspraak daarom af belden vroegen ze nog, maar waarom? We hadden nog dit en hadden nog dat... Terwijl de hond niet eens meer wilde lopen
Heel heel veel geld. Uiteindelijk voor de hond gekozen en hem in laten slapen...
Toen we de afspraak daarom af belden vroegen ze nog, maar waarom? We hadden nog dit en hadden nog dat... Terwijl de hond niet eens meer wilde lopen
dat is inderdaad heel naar!
Goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt en voor het tollertje hebben gekozen!
Echter mijn paard is daar wel goed en eerlijk behandeld... Maar door een andere arts....