Martine-Tom schreef: En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?Ja, en dat is dan de kortste Wiki-pagina ter wereld ("Kliko open, X erin, kliko dicht").

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?Ja, en dat is dan de kortste Wiki-pagina ter wereld ("Kliko open, X erin, kliko dicht").
eelke schreef: Niet iedereenNee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter![]()
zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje"![]()
zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achterUiteindelijk had je het toch tussen neus en lippen door gevraagd.
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje"![]()
eelke schreef: Ik moet er nog steeds om gniffelen hoor, 'oh wat voor honden heb je gehad?'Ja, hij blijft ook gewoon erg grappig. Alle toespelingen op de foto's van de honden had je niet door en toen die vraag ja.![]()
Het originele Eelke-momentje is inmiddels weggegooid zeker?
eelke schreef: Moeten we ook niet vergeten dat ik het eigenlijk wel door had, maar dat jouw facebook foto toen niet zo op jou leek. Want ik had je de avond ervoor expres nog opgezocht haha.Details details.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Details details.Ja euh, ik moet ook wel een beetje voor mezelf opkomen he!![]()