Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
eelke schreef: Niet iedereen  ::)
Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter ::)
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje" :biggrin2:
Door eelke
zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter ::)
Dan las ik af en toe wel iets en dan dacht ik "huh?!" Maar ja...goed... euhhh ik vond het ook zo raar om te er naar te vragen... Weet ook niet meer precies hoe ik er nu dan achter gekomen was , weet nog wel dat er dikke lol was want ik had een "Eelke-momentje" :biggrin2:
;D het kan altijd nog erger!
Door Charlie Angel
zurca schreef: Nee inderdaad... ik liep nog een paar straten achter ::)
Uiteindelijk had je het toch tussen neus en lippen door gevraagd. :biggrin2:
En dat was een nog sterk verbeterd Eelke momentje. ;D ;D

Iedereen wederom bedankt! :-*
Door Charlie Angel
eelke schreef: Ik moet er nog steeds om gniffelen hoor, 'oh wat voor honden heb je gehad?'  ::) :biggrin2:

Het originele Eelke-momentje is inmiddels weggegooid zeker?
Ja, hij blijft ook gewoon erg grappig. Alle toespelingen op de foto's van de honden had je niet door en toen die vraag ja. :biggrin2:
En dan Koekje die binnenkomt en het gelijk doorheeft. ;D

Dat moment wordt natuurlijk nooit weggegooid, wel hier in de bar, maar hij zit voorgoed in ons geheugen! :-*
Door eelke
Moeten we ook niet vergeten dat ik het eigenlijk wel door had, maar dat jouw facebook foto toen niet zo op jou leek. Want ik had je de avond ervoor expres nog opgezocht haha. :P
Door Charlie Angel
eelke schreef: Moeten we ook niet vergeten dat ik het eigenlijk wel door had, maar dat jouw facebook foto toen niet zo op jou leek. Want ik had je de avond ervoor expres nog opgezocht haha. :P
Details details. :biggrin2:
Door eelke
Maxi's 3-tal schreef: Details details. :biggrin2:
Ja euh, ik moet ook wel een beetje voor mezelf opkomen he!

Maarreeehhmmm krijgen we nog sappige huwelijks aanzoeks verhalen te horen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door