Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
WillyP schreef: Afbeelding

Mijn foto van de dag. Er waren zo weinig klanten (lees geen klanten, eentje om het half uur hooguit) in de winkel  en ik in mijn eentje zonder andere collega's, dat ik de winkelwagen vol met flessen drank heel anders ging bekijken.  Ik zou ook mijn eigen feestje kunnen gaan bouwen  :biggrin2:

Ik heb ze toch maar terug in het schap gezet nadat ik die gepoetst had  ;D
;D
Door eelke
De rest van de foto's van het 'wemoetenGijsmoemakenzodatiestoptmethuilen'-uitje naar het strand ontvangen.

Voetballen. Gijs vond het heel interessant  8)
Afbeelding

Oooeehhwwwoeeeehhww er kwamen hondjes voorbij
Afbeelding

Gijs met zijn stoei-vriendinnetje
Afbeelding

Afbeelding

En de batterij was uiteindelijk inderdaad op. Vind hem hier net een aangespoelde dode zeehond :P
Afbeelding
Door -Annemarie-
Wat een heerlijke foto's weer!  :)

Hier niks bijzonders, het ligt lekker te tukken. Totdat de baas de voorraadkast in loopt. Wie weet komt er wat lekkers uit.  ::)

Afbeelding

Het mandje is inmiddels helemaal goedgekeurd.  :biggrin2:
Door eelke
-Saskia- schreef: :smitten: zoooo herkenbaar.  :)
Ja hij was echt al helemaal bekaf. Al voor we op het strand waren eigenlijk. Maar goed, dat was de bedoeling ook :P

Ik Dappere Veer Beer heten. Ugh.
Afbeelding

Afbeelding
Door Lil
Afbeelding

Afbeelding

Wie is groot? De ene heeft een 3-zitbank nodig en de ander een kussentje van 30 cm
Laatst gewijzigd door Lil op ma 01 dec 2014, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nova
MarijeEnBoomer schreef: Bahbah vies pupje...
Afbeelding

[

ik zou zo iets meteen terugbrengen en mn geld  terug willen. bah, welke fokker  fokt nu zulke puppen..  :biggrin2: ::) ;D
Door Fenixjuh
What!? Waar is je puppy!?  :nono2: :nono2:

Ze is prachtig.. :smitten:

Afbeelding
Nieuwe foto van Jacy, vinden jullie? Hij is eindelijk 'dik'!  :D  Viel ons van het weekend al op, heerlijk om hem lekker te kunnen knuffelen zonder steeds al zijn botten te voelen..
Vorig jaar rond dit tijdstip bleef hij eigenwijs buiten, nu heeft-ie na 5 minuten toch zoiets van, ik wil weer naar binnen.. Schrale is er toch flink vanaf  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door