Ik had ook een bezoekje van het geheime koppel 8) geheimerder kon het niet worden

[/quote]

Toen wist iedereen het al

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Iedereen behalve jij![]()
eelke schreef: Juist 8)Je komt er echt nooit meer vanaf vrees ik
Mini's 3-tal schreef: Je komt er echt nooit meer vanaf vrees ikAch, als je eenmaal een reputatie hebt moet je m hoog weten te houden ook he!![]()
eelke schreef: Ach, als je eenmaal een reputatie hebt moet je m hoog weten te houden ook he!Ook met opgeheven hoofd enzo? Zodat je over 20 jaar kunt zeggen: Hallo, ik ben Eelke, je weet wel, van het Eelke-momentje...
Mini's 3-tal schreef: Ook met opgeheven hoofd enzo? Zodat je over 20 jaar kunt zeggen: Hallo, ik ben Eelke, je weet wel, van het Eelke-momentje...Uiteraard, al ga ik er van uit dat ik dat over 20 jaar niet meer hoef te benoemen omdat iedereen het dan weet en het momentje een eigen wiki pagina heeft. Enzo.
eelke schreef: Uiteraard, al ga ik er van uit dat ik dat over 20 jaar niet meer hoef te benoemen omdat iedereen het dan weet en het momentje een eigen wiki pagina heeft. Enzo.Eten we dan ook elke week KimPing?
Kim_S schreef: Eten we dan ook elke week KimPing?En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?![]()
Martine-Tom schreef: En mijn recept, krijgt ie ook een Wiki?Nee jouw recept gaat zo:
Kim_S schreef: Nee jouw recept gaat zo:
Kliko open, recept erin, kliko dicht![]()