Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door pearlsofpassion
Hier draaien de duimen ook mee.
Om 1 of andere reden heb ik toch het gevoel dat het met Jip nog wel goed komt.
Ik hoop het alleszinds, het is zijn tijd nog niet!  ;)
Door hannabelgje
Ik vind het ook echt zijn tijd nog niet. Ik zit nu te wachten op een telefoontje dat ik hem mag komen knuffelen. Duurt lang. Zou eigenlijk tussen 5 en 6 zijn.
Door hannabelgje
Weer op bezoek geweest. Hij was zo druk en blij dat hij het infuus slangetje los had gekoppeld. maargoed de da heeft het weer goed aangekoppeld dus niks aan het handje. Vanmiddag/vanavond mag ik misschien weer op bezoek. Als het niet te druk was op de praktijk.
Door kira
Wel fijn dat je Jip steeds even mag opzoeken. Ik hoop dat hij opknapt en binnenkort weer mee naar huis kan.
Door hannabelgje
Verder geen telefoontje meer gehad dus geen bezoekje meer aan Jip. morgenvroeg kan ik ook niet gaan, dan moet ik werken. Ik hoop zo dat hij morgenavond mee naar huis mag. Morgenvroeg maar wel even bellen om af te spreken dat ze opnieuw bloed laten onderzoeken.
Door hannabelgje
Net onder werktijd naar Jip geweest. Wel netjes toestemming gevraagd uiteraard. Even overleg gepleegd met de dierenarts. Ze gaan deze ochtend bloed afnemen en dan is vanmiddag de uitslag er. Ze verwacht dat hij wel naar huis gaat mogen vanavond.
Door Neally
Oh, dat zou tof zijn. Als hij weer zo goed is dat hij bij jullie thuis kan zijn.  :duimen:
Niks aan, je poes in een hokje bij de da.  :-*
Door dinky89
Klinkt alsof er goed vooruitgang in zijn situatie zit en dat biedt zeker hoop!
Duimen blijven doordraaien tot hij er weer bovenop is ;)
Door hannabelgje
HildeR schreef: Dat klinkt goed  ;) Weten ze al iets van een oorzaak van de problemen?
Nee geen idee.
De zenuwen voor de uitslag van het bloedonderzoek slaan weer toe.  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door