Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MargaS
eelke schreef: Ben erg benieuwd!

En zenuwachtig. Ik haat het, vreemde mensen een hele dag in huis, koffie moeten regelen en 'gezellig' pauze houden. En dan gaan er dingen mis en stuk, weet ik niet waar ik de honden moet laten, kan ik niet lekker op mijn gemak even plassen enzo. Blegh :P
Ook jij krijgt er zoveel voor terug :biggrin2:
Door eelke
zurca schreef: Whahaha.... hoe bekend!!!
De laatste keer dat er hier werklui waren werd ik verschrikelijk ziek, echt mega griep... pffff da's ook echt geen leuke combinatie dan :-X ::)

Succes morgen(toch?) en dan 's avonds lekker voor je kacheltje...heerlijk genieten :)
Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!
MargaS schreef: Ook jij krijgt er zoveel voor terug :biggrin2:
Haha, tis net een bevalling! Hallo, er wordt een gat in mijn huis geboord, een GAT! Van het dak tot in de huiskamer. Mijn huis.  :nerves:
Door eelke
MargaS schreef: Morgenavond zit je op je rozegrijze wolk ;D
Ik moet nog leren stoken he  ;D
Door zurca
eelke schreef: Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!
Pffff ik zal aan je denken...morgenavond...jij lekker warm voor je kacheltje...ik aan het werk in die steenkoude schuur... :-\ :biggrin2:
Door MargaS
eelke schreef: Ik moet nog leren stoken he  ;D
Ja haha. En toen zei de kachel plop en was je hele huis mistig.
Nee positief denken, niks mooier dan een fikkie stoken.
Door koekje
eelke schreef: Jaaa morgenavond zit ik er ook zo bij! Hoop ik. Aaarrgh ik durf er niet meer op te hopen!

Haha, tis net een bevalling! Hallo, er wordt een gat geboord, een GAT! :
Ja! Idd net een bevalling!  ;D
Door keetje
Krijg je er niet een hoe-stook-ik-mijn-nieuwe-houtkachel-DVDtje bij?  :)
Morgenavond is de 'bevalling' achter de rug en dan gaat het grote genieten beginnen, even doorbijten. ;)
Door eelke
zurca schreef: Pffff ik zal aan je denken...morgenavond...jij lekker warm voor je kacheltje...ik aan het werk in die steenkoude schuur... :-\ :biggrin2:
Ik ook aan jou hoor!
MargaS schreef: Ja haha. En toen zei de kachel plop en was je hele huis mistig.
Nee positief denken, niks mooier dan een fikkie stoken.
Ja, zo'n zin in :)
koekje schreef: Ja! Idd net een bevalling!  ;D
Echt he? Ben wel erg benieuwd naar dat gat  8)
keetje schreef: Krijg je er niet een hoe-stook-ik-mijn-nieuwe-houtkachel-DVDtje bij?  :)
Morgenavond is de 'bevalling' achter de rug en dan gaat het grote genieten beginnen, even doorbijten. ;)
Geen idee, gewoon de fik d'r in toch? :P
Kim_S schreef: Ik zou een ruggenprik eisen  :biggrin2:
Kan dat nog?

Volgens mij had ik nog niet eens gemeld dat ik nieuwe aanstekers en rookmelders heb gekocht Nesteldrang he!

En nu ga ik slapen, nu kan het nog! (ik neem aan dat ik de komende tijd gebroken nachten heb omdat ik ofwel moet controleren of we geen schoorsteen brand hebben, of dat het briket voor de nacht nog lekker brand, enzo).
Door Kim_S
Ruggenprik kan nog prima hoor, totdat ze ongeveer halverwege zijn met het boren van het gat  :biggrin2:
Door Martine-Tom
eelke schreef:
En nu ga ik slapen, nu kan het nog! (ik neem aan dat ik de komende tijd gebroken nachten heb omdat ik ofwel moet controleren of we geen schoorsteen brand hebben, of dat het briket voor de nacht nog lekker brand, enzo).
En zo niet....lekker een nachtvoeding erin  :biggrin2:
Door eelke
Kim_S schreef: Ruggenprik kan nog prima hoor, totdat ze ongeveer halverwege zijn met het boren van het gat  :biggrin2:
Martine-Tom schreef: En zo niet....lekker een nachtvoeding erin  :biggrin2:
Klinkt beide super geruststellend, dank jullie!
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: En zo niet....lekker een nachtvoeding erin  :biggrin2:
Of twee  :biggrin2:
Je krijgt er zooooooo veel voor terug  ::)

O en 's morgens een schone luier (asla)  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door