Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Vincent
Hallo mede-limburgers ik zag in het topic van Orinake: Bestelling open konijn - wild - pens - geitjes (Nevele - BOZ - BREDA), gepland op 19/12, dat er meerdere mensen uit limburg graag hier zouden willen bestellen( waaronder Heicke, Startouw, wheaty/Ine en Keagen, Jump en ikzelf). Is het misschien mogelijk een lijntje te regelen richting Limburg. Misschien kan er dan ook eventueel een bestelling aan gekoppeld worden van het Topic van MartinB: UPDATE: Zalmkoppen en graten \ heel Nederland (euro 0,60/kg), zodat daar de vervoerskosten ook laag blijven(ik zag dat Nova hier waarschijnlijk ook wel in geinteresseerd was). Zowel ik als de honden zouden het heel fijn vinden als er een lijntje geregeld zou kunnen worden ;-).
Met vriendelijke groet Vincent
Laatst gewijzigd door Vincent op ma 24 nov 2014, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jump
Volgens mij een foutje,ik heb helemaal niet gereageerd. ???
Ik vind de afstand te ver,als het nou Eindhoven werd was het
nog te doen.
Door fanne
Eindhoven is een stuk omrijden en doordat we dan een hoop extra killo's hebben moeten we een bus huren...
Moesten jullie aan 600kg geraken kan het wel, maar dat moeten jullie ff bekijken
Door Jump
Ik dacht ook meer aan de volgende keer  :)als jullie weer eens richting Eindhoven komen.
Jullie hebben het nu al druk genoeg denk ik.
Mijn vriezers zijn nog goed gevuld,maar nu spreek ik voor mijzelf.
Door startouw
Zuiderlingen ......dreumelaartje heeft weer een besteltopic geitjes , maar ze komt alleen richting het zuiden als er genoeg interesse is !
Ik wil wel geitjes  :) wie nog ???
Door heicke
startouw schreef: Zuiderlingen ......dreumelaartje heeft weer een besteltopic geitjes , maar ze komt alleen richting het zuiden als er genoeg interesse is !
Ik wil wel geitjes :) wie nog ???
Ligt er aan wanneer ik heb met de SW levering de diepvries meer dan vol maar eind februari passen er wel 1 of 2 bij. (tja... is geen mega bestelling natuurlijk :))
Door orinake
Nadia schreef: Sw komt vanaf 750 (euro of kilo) ook gewoon tot bij jou thuis ;) hoef je niet te rijden en slepen :)
SW is 750€ aan huis bezorgd :) als je de datum zelf wil kiezen. Als hij een datum mag kiezen kan het vaak van een lager bedrag blijkbaar. Maar dan heb je natuurlijk de dag niet de kiezen.
Door Jump
Ja dat is waar, maar dit gaat om een bestellinkje tussendoor ter overbrugging van een maand
tot de levering van Sietie.
Voor mij is Veldhoven natuurlijk niet zo ver.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door