Moderator: Lizzy
Jantina schreef: *off topic* Marije: hoe ruikt die shampoo? Net zo vies als teershampoo?Hij ruikt niet bloemetjesfris nee
Lil schreef: Ik zou nog even volhouden! Dan zie je idd of het ontgiften is.Precies, ik wilde dit lekker eens een tijd volhouden.
Zelf hield ik (tenzij je opeens overduidelijk een allergische reactie krijgt) 4-5 weken op 1 diersoort aan tijdens het elimineren juist omdat je soms niet duidelijk hebt waaraan het ligt.
Jantina schreef: Ik vind het goed klinken! Gek om zo te zeggen met de klachten maar je snapt me wel. Was je niet meer? Je zou zeggen dat dat nu wel erg lekker kan zijn... Met een tea tree shampoo ofzo.Ik was hem op advies van Vroom nu 1 tot 2 maal per week met een hyppoallergene, vochtinbrengende shampoo uit Oisterwijk.
Hope schreef: We zijn een week bezig met konijn. Het gaat twee kanten op.vanwege het vette laat ik de hoenders nog even met rust. De duimen draaien dat de jeuk nu ook snel gaat afnemen.
De jeuk wordt eerder erger dan beter. Hij krabt zich werkelijk een ongeluk, maar dit keer over zijn hele lijf.
Kop, oren, nek, buik, poten, noem maar op. Hij schilfert ook en heeft vieze, rode ogen.
Zijn huid wordt zichtbaar beter. Minder rood, rustiger. Ik smeer nog maar om de dag met kurkuma met kokosolie en ondanks dat gaat het echt de goede kant op.
K&D schreef: Ik wilde even de knuppel in het hoenderhok gooien, maar:Kom maar op met die knuppel, ik ben benieuwd!
vanwege het vette laat ik de hoenders nog even met rust. De duimen draaien dat de jeuk nu ook snel gaat afnemen.