Ach dat hakken en versnijden valt wel mee.
Het lijkt of je dat bij kleine portie's meer moet snijden, maar eigenlijk is dat maar hoe je het bekijkt. Je moet evenveel portie's maken, dus als je een klein karkasje middendoor moet knippen is dat sneller klaar dan een grote. Of als je een karkas in de helft moet knippen moet je er 2 knippen om 4 portie's hebben, terwijl het bij je kleintje misschien meteen 4 portie's zijn...

Bij grote honden kan je natuurlijk vaak een karkas in zijn geheel geven (staar je niet blind op de getallen van je percentage's he, rond dat af

), terwijl je ze bij je kleintje inderdaad in stukjes moet doen...
Tenzij je van die mooie dik bevleesde konijnborststukjes hebt, die zijn een mooie porties want je kan ze als bot en spier in 1 voeren...

Nog een beetje orgaan of eitje bij en smullen maar.
Waar je wel al eens over kan nadenken is of je al je honden samen gaat verpakken of per hond apart.
Ik portioneer alledrie samen en verdeel het op de dag zelf vlak voor de maaltijd. Maar ik zit dan ook met 3 erg kleine portie's. Als ik dat niet doe krijg ik hoopjes van 20-30gr en das natuurlijk belachelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat je het, aangezien jouw honden zo van gewicht verschillen en de grote erg grote portie's zullen hebben, het misschien liever allemaal apart portioneert. Dan moet je er op de dag zelf ook niet meer mee bezig zijn natuurlijk...
Maar das een eigen keuze, wat je zelf het gemakkelijkst vind werken.