Wie heeft zo'n kap en hoe doen jullie dat met dat lawaai tijdens het koken?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef: Wij hebben een grote recirculatie afzuigkap met koolstof filters, deze is door de vorige bewoners zelf gemonteerd.. Alleen.. ik vind hem niet goed genoeg werken.Wanneer heb je voor het laatst je filters vervangen? Die dingen hebben niet het eeuwige leven volgens mij.Hij maakt enorm veel herrie en filtert niet voldoende, als je hem aanzet op 1 is het net of je naast een landende heli staat en op 3 vliegt die heli om je oren.
We wonen in een relatief nieuwbouwhuis, bouwdatum 1997. Tegenwoordig zet ik hem liever niet eens meer aan, maar kook met het raam open maar daar word het nu te koud voor.
Angelique schreef: Kliko open...kap erin...kliko dicht.+1
Els&Flow schreef: De kliko theorie hebben we al besproken, daar is de zeeman nog niet echt voor te porren.Nee, natuurlijk - als je weinig thuis bent, dan liggen je prioriteiten hier niet bij...
Els&Flow schreef: Wij hebben een grote recirculatie afzuigkap met koolstof filters, deze is door de vorige bewoners zelf gemonteerd.. Alleen.. ik vind hem niet goed genoeg werken.Oooh ja, ik ken het. Alleen kan die van ons niet meer op stand 1 of 2, dan loopt hij vast.Hij maakt enorm veel herrie en filtert niet voldoende, als je hem aanzet op 1 is het net of je naast een landende heli staat en op 3 vliegt die heli om je oren.
We wonen in een relatief nieuwbouwhuis, bouwdatum 1997. Tegenwoordig zet ik hem liever niet eens meer aan, maar kook met het raam open maar daar word het nu te koud voor.
koekje schreef: Wat is er mis met etensluchten in huis? Ik vind dat altijd wel lekker.Ik vind het niet erg fijn om snel te moeten schilderen
Hope schreef: Ik vind het niet erg fijn om snel te moeten schilderenGewoon geen dasty gebruiken. Maar wat heeft dat met etenslucht te maken?![]()