Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jantina
Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik daar kwam voor Bas, moet je even bellen om te vragen? Ik heb hem toen gewoon op het spiervlees gehad, en aangevuld met een op maat gemaakt hypoallergeen supplement. Het is niet ideaal en duur. Maar dit was voor ons de enige eiwitbron die hij kon verdragen. Ik hoop voor je dat het niet nodig is hoor, begrijp me goed.
Struisvogelfarm Van de Staak
Bleukweg 6
5032 PN Tilburg
Tel: 0161 225611

Website is al 10 jaar hetzelfde denk ik dus daar moet je maar niet naar kijken  :P
Och wat jammer. Ik zou je graag willen helpen met een lading eland om te proberen, maar het probleem is dat ik ook een lading runderpens in dezelfde vriezer heb gestopt, en nou kan ik niet meer zien wat wat is.  :( En het hert waar ik aan kan komen wordt bijgevoerd met graan, dus da's ook niet wat je wilt.

Hopelijk was het de eend, gezien de snelle reactie van de huid.
Door Hope
inni schreef:     :-\  :-\  Wat at hij de dagen hiervoor, toen het beter ging?
Aardappels met tofu. Dat ging niet goed. Vroom denkt aan een soja-allergie.
Daarna konijnkarkas met konijnennier en lama-spiervlees. Dat ging goed naar mijn idee.
Nu eendkarkas en heftige reactie.
Haas was ook niks.

Iedereen hier roept dat ik hem op de brok moet zetten.
Er moet toch iets anders zijn waar hij tegen kan?
Door Kim_S
Hope schreef: Aardappels met tofu. Dat ging niet goed. Vroom denkt aan een soja-allergie.
Daarna konijnkarkas met konijnennier en lama-spiervlees. Dat ging goed naar mijn idee.
Nu eendkarkas en heftige reactie.
Haas was ook niks.

Iedereen hier roept dat ik hem op de brok moet zetten.
Er moet toch iets anders zijn waar hij tegen kan?
Konijn en lama?
Door Kim_S
Hope schreef: Haha, ja, waarom zou het zo simpel niet gewoon zijn?
Als ik nu eens ging elimineren op konijn?
Als het nu mis gaat met eend, zou ik gewoon geven wat wel goed ging. Al is het maar een paar dagen om te kijken of het weer minder wordt.

Zou het ook nog een soort ontgiften van zijn vega-menu kunnen zijn?

Pffff het is echt zó lastig om mee te denken...
tt-tjes schreef: http://www.tackenberg.de/shop/barf-rohf ... ntier.html

Misschien dat je daar kunt informeren. Ze hebben eland en rendier. Maar zoals gezegd weet ik niet of ze leveren buiten Duitsland.
Yep, doen ze:

Wohin geht es?

Sie bestimmen die Lieferadresse! TACKENBERG
bietet Ihnen einen Versand nach Deutschland, Öster-
reich, Belgien, Luxemburg, Niederlande, Dänemark,
Frankreich und Italien. In jedem Fall kommt
Ihre Ware schnell und zuverlässig bei Ihnen an -
gleich ob an Ihre Privatadresse oder an Ihren Arbeits
platz. Und vielleicht möchte Ihr Liebling auch am
Urlaubsort nicht auf sein leckeres Fleisch verzichten?
Ze hebben nog meer exoten daar: kangoeroe, kameel, ree, springbok en lama. Wel vooral spiervlees, en niet goedkoop. http://www.tackenberg.de/shop/barf-rohf ... und-Exoten

Maar als je als vleesbot konijn (niet duur) en reeribjes geeft (als Nelson tegen ree kan), dan kun je best een leuk menuutje samenstellen uiteindelijk.

Heb je hypoallergene brokken eigenlijk ooit geprobeerd? Is natuurlijk niet leuk, maar gewoon, uit nieuwsgierigheid of het daardoor beter werd?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door