Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Willy! Jaa zie je wel! Ik zag iemand met twee labradors en dacht nog, heee..... Maar ja, jij zei niks en er zijn meer labradors dan zwarte witte newfs, dus ik dacht, geen herkenning, het zal wel iemand anders zijn  ;D

En er liep een jong meisje met Charly toch? Was dat jouw dochter? Ik had die groter gedacht. Liepen jullie met een oud-opvanghondje?
Door Ruisje
Nee, deze foto staat niet verkeerd en hoort niet in 'Wat eten we vandaag...' ;)
Het zijn de maaltijden voor de veestapel morgen: allemaal gemalen barf en een paar katten een kuikenontbijt.
Afbeelding
Door WillyP
eelke schreef: Willy! Jaa zie je wel! Ik zag iemand met twee labradors en dacht nog, heee..... Maar ja, jij zei niks en er zijn meer labradors dan zwarte witte newfs, dus ik dacht, geen herkenning, het zal wel iemand anders zijn  ;D

En er liep een jong meisje met Charly toch? Was dat jouw dochter? Ik had die groter gedacht. Liepen jullie met een oud-opvanghondje?
Ik keek meer naar Gijs dan naar jou, maar ik bedacht echt pas veel later dat jij dat eens zou kunnen zijn, ik geloof dat ik toen al in de auto op de terugweg naar huis was  :-[ Sorry :-X Ik had jou daar niet verwacht. Dan was je een heel eindje uit de (jou) buurt  :)
En nu ik je foto hier zag en dat die zondag genomen was.... dan is 1 en 1 twee!
Als ik nou eerder door had dat jij dat was, had ik zeker wat gezegd!
Er was toevallig die week ook op het vakantiepark waar ik werk een zwartbonte newfoundlander, ik legde dus niet de link met jou.

Thessa liep inderdaad met Charlie. Thessa is onze jongste, ze is 11. Romy is bijna groter dan ik ben met haar 13 jaar, maar zij was niet mee, ze moest werken bij het hondenpension.  En we liepen samen met de baasjes van Alina, ons laatste opvanghondje, wat erg leuk was.
Door eelke
WillyP schreef: Ik keek meer naar Gijs dan naar jou, maar ik bedacht echt pas veel later dat jij dat eens zou kunnen zijn, ik geloof dat ik toen al in de auto op de terugweg naar huis was  :-[ Sorry :-X Ik had jou daar niet verwacht. Dan was je een heel eindje uit de (jou) buurt  :)
En nu ik je foto hier zag en dat die zondag genomen was.... dan is 1 en 1 twee!
Als ik nou eerder door had dat jij dat was, had ik zeker wat gezegd!
Er was toevallig die week ook op het vakantiepark waar ik werk een zwartbonte newfoundlander, ik legde dus niet de link met jou.

Thessa liep inderdaad met Charlie. Thessa is onze jongste, ze is 11. Romy is bijna groter dan ik ben met haar 13 jaar, maar zij was niet mee, ze moest werken bij het hondenpension.  En we liepen samen met de baasjes van Alina, ons laatste opvanghondje, wat erg leuk was.
Haha, tuurlijk had je hoi gezegd als je het door had, dat weet ik toch wel :) Het is drie kwartier rijden voor ons, dus valt op zich wel mee :) ik ga wel vaker naar het grevelingen strand, da's een half uur, maar bij hoog water heb je daar geen strand. Of naar de oesterdam, maar daar kun je niet echt lopen vind ik, da's vooral voor de honden leuk.

Oh en ik had Joep natuurlijk ook niet bij, zal ook wel schelen. Grappig dat je er van de week nog een tegen kwam!

Volgende keer zeg ik gewoon sowieso hoi tegen alle mensen met een bruine en zwarte labrador  8)
Door WillyP
eelke schreef: Haha, tuurlijk had je hoi gezegd als je het door had, dat weet ik toch wel :) Het is drie kwartier rijden voor ons, dus valt op zich wel mee :) ik ga wel vaker naar het grevelingen strand, da's een half uur, maar bij hoog water heb je daar geen strand. Of naar de oesterdam, maar daar kun je niet echt lopen vind ik, da's vooral voor de honden leuk.

Oh en ik had Joep natuurlijk ook niet bij, zal ook wel schelen. Grappig dat je er van de week nog een tegen kwam!

Volgende keer zeg ik gewoon sowieso hoi tegen alle mensen met een bruine en zwarte labrador  8)
haha, ik zeg vanaf nu tegen alle zwartbonte newfoudlander eigenaressen 'hoi!'

En nu je het zegt, keek ik ook of er een golden bij liep.... niet dus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door