Moderator: Lizzy
Hope schreef: Hij heeft vandaag (klopt nog steeds hard af) pas een keer of 3 gekrabd!Ongelofelijk wat een snel resultaat. Helemaal geweldig.
![]()
Anne in Duitsland schreef: Gaat het nog steeds goed qua jeuk? Merk je of er sinds gisteravond nog meer verbetering in zit?Nee, helaas. Hij jeukt enorm.
inni schreef: Is zijn huid al merkbaar rustiger?Zijn huid is zichtbaar minder rood, maar hij stikt van de jeuk.
Hope schreef: Schiet mij maar lek!Maar waarom kreeg hij op dat dieet van Vroom zo'n heftige reactie? Dat waren allemaal producten die hij nog nooit eerder gegeten heeft... Tenzij hij allergisch is voor aardappel
Ik vrees toch een voedselallergie.
Vanmorgen schrijf ik dat zijn huid er beter uit ziet. Ik geef hem om 07.00 zijn ontbijt bestaande uit eendkarkas. Twee uur later is hij vuurrood.
Wat nu???
Toch een tijd op de fazant?
Lizzy schreef: Maar waarom kreeg hij op dat dieet van Vroom zo'n heftige reactie? Dat waren allemaal producten die hij nog nooit eerder gegeten heeft... Tenzij hij allergisch is voor aardappelVolgens Vroom kan hij ook allergisch zijn voor soja (tofu).
Ja, ik vind fazant nog steeds vrij uien, omdat het zoveel graan bevat. Dat hele binnenwerk is een graan al graan (tenminste... dat is mijn ervaring. Misschien als je aan echte wilde fazant kunt komen, dat dit minder is - hoewel zelfs bij ons in het Balijbos de fazanten gevoerd worden- misschien illegaal hoor, maar toch).
Jantina schreef: Potverdorie, balen zeg!Waar in Tilburg?
Ik ga toch struisvogel zeggen... Uit Tilburg.