Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
MarijeEnBoomer schreef: Deze schokkende foto is ook van vandaag
Afbeelding
Och djeezus, twee blije setters  :o
dat kan nooit goed  gaan niet  :nono2:
Volgens mij heeft die buitenlandse setters iets besmettelijks hoor, zelfs B doet nu blij  :nerves:
Door WillyP
[quote="eelke"]
Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
[/quote]

Hé! Ben ik jou toevallig tegengekomen op de duinovergang naar het strand. Er liep in ieder geval een 'Gijs' ons tegemoet.
Door WillyP
Mijn foto's van de dag

Afbeelding

Thessa die het eten voor de honden klaar maakt.

Afbeelding
Afbeelding

Geluksmomentje: Baiko op mijn voeten, Zazou op schoot en geflankeerd door Maxi onze vlaamse reus.
Door Ike
[quote="eelke"]
Toch houden we ook nog wel van elkaar :smitten: afgelopen zondag, tijdens de 'putGijsuitzodathijeindelijkeensgaatslapen'-strandwandeling.

Afbeelding
[/quote]

Wat een super mooie foto van jullie saampjes Eelke!  :)
Door WillyP
[quote="K&D"]
Die oren... :smitten:
[/quote]

We noemen haar dan ook weleens 'Flappie'  ;) 
Ze is ruim een half jaar oud en weegt ondertussen ruim 6kg (twee keer Zazou dus) Maar ze zal er na de kerst nog steeds zijn hoor  :)
Door smulpaap
De aanhouder wint  8) :D Maar wat een karwei zeg  ::) je ziet een pracht van een schat in het water drijven . Je gaat er achteraan , maar oh die bal is wel een beetje groot
En telkens he , telkens als ik dacht bal ik heb je dan dreef die bal weer weg  >:( Ik heb me rot gezwommen om die bal te pakken te krijgen
Maar het is me gelukt , ik ben van het merk JRT en dan geef je nooit op  ::) Daarna heb ik met die bal nog een potje voetbal gespeeld met de baas  :D
En ik had me een honger zeg , toen mijn eten kwam heb ik nog een extra salsa dans gemaakt

Afbeelding
[quote="Ike"]
Och djeezus, twee blije setters  :o
dat kan nooit goed  gaan niet  :nono2:
Volgens mij heeft die buitenlandse setters iets besmettelijks hoor, zelfs B doet nu blij  :nerves:
[/quote]
Ik was gister gerust gesteld door Eelke maarja wat jij zegt.... Daar zit ook wat in  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door