Lil schreef:
Ik ga mee met eruit gooien en als het goed gaat invoeren.
Maar denk je ook eens aan allergie voor huisstofmijt ipv dat synthetische spul?
Dat was hier de oorzaak. Dus niet het kussen, maar de huisstofmijt die in die kussen voorkomt. Dus toen andere kussen gekocht waarbij dit niet kon en het was over.
Daar denk ik zeer zeker aan.
Vandaar dat ik gisteravond, voor ik hem op die sprei legde die al tig jaar in een doos zit, deze eerst heb uitgewassen op een lang programma van 90 graden (lekker milieubewust, maar goed).
Ik mik gewoon alles buiten. Misschien is het echt totaal voor niets, maar ach. Hij heeft nu een oude theedoek (ook gewassen op 90 graden) met een knoop erin om mee te spelen. Hij vind het prachtig.
Ik weet dat ik nu op eigen houtje dingen aan het proberen ben, maar wachten tot dr. Vroom terug is vind ik ook niks. Hopelijk heb ik voor haar al wat extra informatie als we haar weer bezoeken.
eelke schreef:
Dat kun je dan uittesten door een van de twee weer terug te doen als de jeuk weg is.
Juist. Een soort elimineren met stoffen. Ik vind het wel weer wat hebben hoor, echt iets voor mij.
Een shetlander met jeuk, een paard met coeliakie en een huis zonder deurmatten voor de hond. Het is weer eens wat anders