Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik haal morgen het nieuwe flesje dus op en neem het oude doosje met etiket wel even mee ja... Mogen ze mij even uitleg geven  >:(. Vragen moet je online stellen bij onze apotheek dus dat heb ik nu gedaan. Ben erg benieuwd of ik überhaupt voor morgen antwoord heb.
Nee Dwayne past er niet meer in. Hij is ook te bewegelijk in bad. Dan kan ik daarna alles dweilen en ik ben bang dat ik hem niet 'hou'.
Wij gaan met hem onder de douche. Maar dat 'moet' dus als we allebei thuis zijn. Want ik heb geen idee hoe ik dat in mijn up moet klaar spelen
Als ze zelfstandig kan zitten kan ze toch ook in het badje zitten? En dan met de douche lekker spoelen. Zo deden wij dat. Mevr zit nu nog in zo'n grote wasteil/ emmer van de action, opgevouwen of met d'r benen over de rand, als ze in de teil mag is ze sneller boven als dat alleen douchen op het programma staat.
Eentje van gisteren...
hoe hou je mama en papa voor de gek: je zet je op je poep in je park met je rug naar hen toe. Je trekt je deken over je hoofd en houd je muisstil... Als je mama en papa hoort zeggen: ohnee ze is toch niet in slaap gevallen beweeg je NIET! Als papa voorzichtig (om je niet wakker te maken) het deken van je gezicht wil halen kijk je hem klaar wakker aan en zeg je HEHE!!!!

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door