Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
[quote="-Annemarie-"]
Even omdenken.  ::) 

Dat is een voordeel, want je hoeft je nooit meer te ergeren aan het feit dat de automatische oprolfunctie van je stofzuigersnoer op een gegeven moment niet meer werkt.  :biggrin2:
[/quote]

Oh ja, dat is ook wennen dan, want dat was hier hetgeen wat zo'n beetje het langst mee ging!

Ze hebben mijn oude stofzuiger niet meegenomen  >:( op de site stond dat ze dat wel doen. Wel weer leuk, vandaag issie weer 179 ipv 155  :D
Door eelke
Ja die heb ik ook inderdaad. Ben benieuwd hoe lang een zak hier mee gaat, er zit nu toch al wel aardig wat in! Gelukkig had Henry er meteen 5 bij :)
Door EliScooby
-Annemarie- schreef: En ik maar denken dat alleen Hollanders zuinig zijn!  :biggrin2:  ;)
Hanna is ook een Ollander, al woont ze in België, volgens mij.
Door hannabelgje
Mini's 3-tal schreef: Hanna is ook een Ollander, al woont ze in België, volgens mij.
Nou zo ver als een Ollander wil ik niet gaan, ik ben een Nederlander die gevlucht is. (bij ons brabo's ligt Olland boven de rivieren)
Door eelke
Nou dat ga ik niet doen denk ik hoor. Ben al lang blij dat ik niet meer steeds een stoffige bak leeg hoeft te kiepen... of het moet de laatste zak zijn en ik heb nog geen nieuwe...(die kans acht ik ook wel aanwezig).
Door doranto
Leuk topic is dit  ;D ;D En in ons geval errug handig. Toevallig heeft onze stofzuiger (miele) het gisteren begeven. En ik dacht bij mezelf, zal zo gek niet wezen of er zal vast wel een topic op BP te vinden zijn over dit onderwerp..... :biggrin2:
Denk dat wij ook maar voor zo'n Henry of Harry of whatever gaan. Zal is even gaan googlen wat de prijzen op dit moment zijn. Zo te lezen werken ze met dagprijzen ofzo  ;D
Door Anne in Zweden
Doranto schreef: Leuk topic is dit  ;D ;D En in ons geval errug handig. Toevallig heeft onze stofzuiger (miele) het gisteren begeven. En ik dacht bij mezelf, zal zo gek niet wezen of er zal vast wel een topic op BP te vinden zijn over dit onderwerp..... :biggrin2:
Denk dat wij ook maar voor zo'n Henry of Harry of whatever gaan. Zal is even gaan googlen wat de prijzen op dit moment zijn. Zo te lezen werken ze met dagprijzen ofzo  ;D
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf een topic openen! :D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door