Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Haha. Dwayne heeft ook nog meer oog voor de bv dan vast eten.
Heb hem al paar keer brood met stroop voorgezet. Maar daar kijkt hij niet naar om.
Laatst had ik gevulde paprika gemaakt. Stuk paprika afgesneden voor Dwayne. Nou dat was het toch wel helemaal. Hij heeft er goed zijn best op gedaan.
Poep varieert van bv poep tot modderdikte.

Ben nog niks tegen gekomen wat hij echt Vies vind. Ja rijstwafels. Maar dat is ook niks.
Vera moest laatst huilen van gebakken krieltjes met spinazie die meneer door elkaar had geprakt. Nu weten we alleen nog niet wat er niet goed was. De spinazie niet, want dat vond ze los wel interessant. Maar of het nu het voeren met lepel (eigenwijs kind), het prakken, het bakken van de krieltjes of de aardappel zelf was, geen idee.

Vera 'eet' wel brood. Natuurlijk de donkerbruine pas geleden bij mn schoonouders, maar 's ochtends krijgt ze van meneer een gewone bruine en die demonteert ze graag. Ze krijgt het kaal. Stroop is iets wat ik liever voorlopig niet geef.
Binnenkort eens roomboter introduceren.
Waarom geen stroop?
Ik heb hier een bio welke niet van suikerbieten enzo gemaakt is maar puur van appel en peer. Maar goed. Vooralsnog heeft hij er niks van gehad. Hij vind het niet eens  in interessant genoeg om in zijn mond te steken. Roomboter krijgt ie al af en toe een mini toetje van.
Hier wordt ondertussen gegeten:
Banaan, appel, peer, druif, mango, meloen

Aardappel, komkommer, tomaat, paprika, spruitjes, witlof, zuurkool, snijbonen, rode biet, broccoli, sperziebonen, bloemkool, wortel, erwt

Broodkorst, goodies koekjes, Pap van bv melk, roomboter, jonge kaas (heeeel minimaal)

Dwayne vind het met de lepel gevoerd krijgen ook niet leuk. 2/3 happen en dan wilt hij er zelf met zijn handen in pratsjen..
Hier een echte vreetbek hoor.
Gisteren had ze 3 boterhammen op ( wel verspreid over 2x) met soep.
En s avonds 250 gram pasta in stukjes met saus. Grotendeels met de lepel, deels met de handjes.

Door haar fruituurtje heeft ze geslapen. Gisteren voor het eerst sinds heel erg lang een dut overdag gedaan. 3u! Alleen jammer dat die op mij moest gebeuren.
Zoooooooooo ik ben een boze mama!!!!!  >:( >:( >:(
Fedde heeft voor zijn oortjes een antibioticakuur. Ben ik al niet blij mee maar wat moet, dat moet. Hij moet nog ruim 2 dagen en mn flesje is op. Raar. Dus ik bel de dokter dat ik nieuw recept nodig heb. Vond ze vreemd, maar goed, ze zou met dokter overleggen. Belt ze net dat ze nieuwe dosis heeft besteld bij apotheek. 'Dus gewoon nog even doorgaan met 3x per dag 3ml' zegt ze. Ik zeg, nee, hij moet 5 ml. Nee 3 zegt ze. Ik zeg nou, er staat toch echt 5 ml op het etiket. Heeft verdikkemes de apotheek de verkeerde dosering er op gezet! Heeft 'ie dus ipv 9 ml per dag 15 ml gehad, ik vind dat nogal wat. Verklaard dus ook waarom hij zich zo niet lekker voelt, geen eetlust meer heeft, enz. Arm kind en echt booooos op de apotheek zeg  :boo:.
Ik ga ze maar even niet bellen.......  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door