Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Ok dan... hij heeft ontstoken trommelvliezen. Maar wat een bikkel is het dan, hij heeft helemaal geen pijn aangegeven... Ook niet naar z'n oortjes gegrepen ofzo... Arm ding! Nou ja, een flinke antibioticakuur natuurlijk (voor het eerst), een of andere neusspray en dan moet het binnen 3 dagen wel gedaan zijn met de koorts.  :(
Wat een bikkel zeg. Daar kun jij weinig aan doen hoor, dat hij het niet laat zien.....daar moet je jezelf niet de schuld van geven. Een knuffel voor je mannetje.

wij hebben vanmorgen een prenataal consult gehad over de baby inentingen.  We zijn weer heel wat wijzer. Alles eerst maar eens goed op een rijtje zetten wat we precies gaan doen.
Herkenbaar het wikken en wegen wel/niet naar de huisarts gaan. Voor mezelf ga ik nooit zo snel maar bij je kind ben jij ook diegene die moet beslissen wel/ niet terwijl ze nog niets kunnen aangeven....
Ben ook al een x te laat gegaan en voelde me toen ook schuldig....
Hopelijk nu snel beter met AB kuur, beterschap!!

@nadia, ik vind de box nog handig omdar ik haar eigenlijk geen moment meer uit het oog kan verliezen aangezien ze alles afbreekt en opeet. Maar jij hebt natuurlijk je puppy panelen, ook een soort box. 

@ sieglinde, leuke foto!!! Die dametjes van ons gaan behoorlijk gelijk op, leuk is dat! Suze weet nu hoe ze haar loopwagentje moet sturen en kan dus bij een vastloper zelf weer verder komen
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar foto van Suze (meer mag ook ;) ).
Thnx koekje! Ik denk dat ik daar wat ga bestellen. 15 euro is goed te doen.
Had een heel leuk merk gezien"fresk" kindje op het KDV had zo'n pakje aan. Maar tjee erg duur ook.

Dwayne slaapt eigenlijk nooit meer in de box. Hij zit er nog heel af en toe in. Als ik hem even moet parkeren gebruik ik idd zijn "playground" ik wacht totdat ik de box echt een paar dagen niet heb gebruikt.
hallo Mensjes,
misschien dat ik nu wat meer tijd heb om actief op de website te zijn... ik heb me helaas moeten ziekmelden gisteren ivm bekkeninstabiliteit en allerlei andere kwaaltjes, ik wil dan ook het heugelijk nieuws met jullie delen dat ik aanstaande vrijdag al 23 weekjes zwanger ben :D
We krijgen een meisje
Groetjes Debbie
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door