Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Wij hebben voor Zweden deze gekocht:

Alleen hebben we er maar iets van 89 euro voor betaald in de winkel (weet niet meer welke, ik geloof MediaMarkt). Hij werkt met een stofzuigerzak, maar van het type dat vanzelf afsluit als je hem eruittrekt (dus geen stofwolken) En hij zuigt snoeihard, ik moet echt oppassen dat het meubilair niet samen met het stof in de zuigmond verdwijnt. ;D Voor vloerkleden kun je hem minder hard laten zuigen, en dat is maar goed ook, want anders is het niet te doen, zo sterk is de zuigkracht. Als de zak bijna vol is, wordt de zuigkracht wel minder, maar dat is voor blonTjes als ik wel handig ("Heu? Hij zuigt ineens zo slecht? Aaaah!" *lampje gaat pling boven hoofd*)
Met volledig uitgetrokken snoer kan ik de hele benedenverdieping van 78 m2 hier stofzuigen zonder van stopcontact te moeten wisselen.
Door eelke
Maandag middag komt Henry bij ons wonen. Hij zit nu nog in de wehkamp opvang. Een lichtblauwe. 6 euro duurder dan de rode gisteren was, vooral door de bezorgkosten, maar hij neemt veel meer accessoires met zich mee :)
Door -Annemarie-
eelke schreef: Maandag middag komt Henry bij ons wonen. Hij zit nu nog in de wehkamp opvang. Een lichtblauwe. 6 euro duurder dan de rode gisteren was, vooral door de bezorgkosten, maar hij neemt veel meer accessoires met zich mee :)
Veel plezier en geluk gewenst samen.  :flowers:  :biggrin2:
Door Kaio
nelb schreef: Hen niet het hele topic gelezen (echt te veel), sinds van de zomer heb ik een philips, zakloos. Ongeveer € 130. Ben bijna helemaal tevreden. Zuigt uitstekend , niet zo veel lawaai, 10 mtr snoer. Bijna, omdat er geen borsteltje bij zit en geen ruimte om de wel aanwezige hulpstukken op te bergen. Das lastig. Gelukkig past het borsteltje van de vorige philips er aardig op.
Nou die heb ik dus ettelijke malen bijna door de ruit naar buiten gebonjourd, kan niet tegen haar en tegen zand. Kon er ,aar 25m2 mee zuigen en dan was het folter verstopt  ::)
eelke schreef: Maandag middag komt Henry bij ons wonen. Hij zit nu nog in de wehkamp opvang. Een lichtblauwe. 6 euro duurder dan de rode gisteren was, vooral door de bezorgkosten, maar hij neemt veel meer accessoires met zich mee :)
Gefeliciteerd met Henry!
Door eelke
[quote="Mowgli"]
Hopelijk wordt meneer Eelke niet jaloers  :biggrin2:
[/quote]

Ik denk dat die het voordeel er wel van inziet als ik vaker stofzuig!

Het is wel een schatje he! Hij is nog wat verlegen :smitten:

Afbeelding
Door Mowgli
[quote="eelke"]
Ik denk dat die het voordeel er wel van inziet als ik vaker stofzuig!
[/quote]
Met Henry kun je trouwens ook nog andere dingen doen als stofzuigen, bijvoorbeeld voor de webcam poseren:

Afbeelding

Afbeelding
Door Mowgli
[quote="eelke"]
Oh. Ik heb alleen geen indianentooi...  ::)
[/quote]Dan komt het goed van pas dat vanaf morgen het startsein voor carnaval gegeven wordt. Kun je vast ergens nog een indianentooi scoren  ;D
Door eelke
[quote="Mowgli"]
Dan komt het goed van pas dat vanaf morgen het startsein voor carnaval gegeven wordt. Kun je vast ergens nog een indianentooi scoren  ;D
[/quote]

Vastenavend. En dan dragen ze hier geen tooien enzo. He toch!!  ::)

Nou, Henry heeft mij alle hoeken van de kamer laten zien :smitten: het was geweldig.
Enige nadeel is dat je het snoer met de hand moet oprollen.
Door -Annemarie-
[quote="eelke"]
Vastenavend. En dan dragen ze hier geen tooien enzo. He toch!!  ::)

Nou, Henry heeft mij alle hoeken van de kamer laten zien :smitten: het was geweldig.
Enige nadeel is dat je het snoer met de hand moet oprollen.

[/quote]

Even omdenken.  ::) 

Dat is een voordeel, want je hoeft je nooit meer te ergeren aan het feit dat de automatische oprolfunctie van je stofzuigersnoer op een gegeven moment niet meer werkt.  :biggrin2:
Door hannabelgje
[quote="-Annemarie-"]
Even omdenken.  ::) 

Dat is een voordeel, want je hoeft je nooit meer te ergeren aan het feit dat de automatische oprolfunctie van je stofzuigersnoer op een gegeven moment niet meer werkt.  :biggrin2:
[/quote]
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door