Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja ik ben ook wel heel blij met mn kind, het is ook gewoon echt een lieverd.

We hebben vannacht weer 2 koortspieken gehad, zo raar... Om 10 uur maar even naar de huisarts. Ik ben wat dat betreft echt een watje hoor, wat maak ik me dan zorgen om dat jong zeg, pffff.
Ok dan... hij heeft ontstoken trommelvliezen. Maar wat een bikkel is het dan, hij heeft helemaal geen pijn aangegeven... Ook niet naar z'n oortjes gegrepen ofzo... Arm ding! Nou ja, een flinke antibioticakuur natuurlijk (voor het eerst), een of andere neusspray en dan moet het binnen 3 dagen wel gedaan zijn met de koorts.  :(
Ja ik voel me wel een beetje schuldig nu dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken... Dan had hij die antibiotica misschien niet nodig gehad, maar ja, nu was het al zo heftig. Even het gevoel dat ik een slechte moeder ben  :'(. Maar ja, direct naar de huisarts lopen als ze wat hebben vind ik ook zo overdreven. Pfff, nog even een goede tussenweg voor vinden voor het vervolg.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door