Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

De zesde ziekte begint inderdaad met alleen koorts.
Tess heeft het ook gehad. Ze had 3 dagen hoge koorts (boven 40 graden). De koorts was ook ineens weg en toen stond ze ineens vol met rode vlekjes. Ze is er ook niet echt ziek van geweest.

Tess had gisterochtend een droge luier, ik zette haar op het potje en ze deed meteen een grote plas :biggrin2: Vanmorgen het omgekeerde, een natte pyjama :( Maar haar ook niet op het potje gezet. Ik was al laat, dus eerst mezelf aankleden. Alleen Tess hing al de hele tijd aan mijn benen, dus ik til haar op en voel haar pyjama nat/warm worden. Overbroekje zat goed, dus dat kon het niet zijn. Wel was de luier kletsnat, dus of te laat verschoond, of haar plassen worden groter waardoor er teveel ineens komt en de luier het niet meer aan kan. Ik vermoed het laatste, want gister was ze op de opvang ook al nat. Voortaan dus regelmatig op het potje zetten.
Ik doe er ook nog 1, sorry Nadia  :-[

Fenna had een paar weken geleden 3 dagen ruim 40 graden koorts. Mega keelontsteking die ook al richting longen aan het gaan was. Dus toch maar AB erin. Gelukkig ging het toen wel snel beter. Nu is ze alweer verkouden, maar geen koorts deze keer. Lang leve de Kindergarten, waar ze het ene virus na het andere oppikken  ::)
Jantina schreef: Hmmm ik hoop maar op de tanden.. er is 1 verdacht rood wangetje....
Volgens zowel het CB als de huisarts krijgen ze daar alleen verhoging van en geen hoge koorts. Ik ben het daar niet mee eens. Vermoed dat bij Tess ook een paar keer de tandjes de oorzaak waren van hoge koorts. Tess had trouwens haar eerste tand al met 5 maanden. Nu moet ze haar hoektanden nog en de achterste kiezen. Voor de rest is alles al door.
Éydis heeft met de 3 dagen koorts in het ziekenhuis gelegen. Hoge koorts - overgeven - diarree.
Op zich kan je weinig doen dan er voor te zorgen dat Fedde voldoende vocht binnen krijgt.
En koelen, zoveel mogelijk koelen (wel opletten met afkoelingsbadjes!)
Aaahhh bah, zieke kindjes zijn niet leuk..... Beterschap!

Ik ben toch zo blij met mijn laatste aankoop https://www.kleinekoning.nl/kinderponch ... ncho-paars
Het staat uberschattig en is mega handig.
Ik vind een vestje net te koud voor in de draagzak en haar winterjas te warm en dit ding is precies goed.
Ook in de wandelwagen handig, ze zit met haar  voeten in zo`n  zak en dan dit ding over haar koppie  en klaar is kees.
Heb ook nog babylegs erbij gekocht, vind ik ook erg handig.
Staan veel leuke dingen op ddeze website dus dames met koopwoede wees gewaarschuwd ;) ;)
Vandaag die foto's gekregen die mijn collega gemaakt heeft. mijn vader gaat volgende week naar mn opa in Spanje en die wilde graag een foto van zijn achterkleinkind. Nu waren de schoolfoto's op de creche echt mislukt, dus hup Marjo, maak ff een paar foto's van 'm? Lekkere eigenwijze snoet! Rond 17 uur kreeg ie weer zo'n koortsaanval trouwens, snap er niks van!

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door