Heldere uitleg allemaal dank!
Maar Lizzy, het gaat toch om
wat je voert, namelijk vers vlees, en niet zo zeer door wiens handen het heen gegaan is?
Het gaat er toch om dat de persoon waar je het vandaan haalt betrouwbaar is. Dus dat je de herkomst van het vlees weet. of in ieder geval een goed gevoel hebt bij de kwaliteit die geleverd wordt. Het verleden heeft laten zien dat je rund denkt te halen, je gewoon paard op je bord hebt liggen. Dus ook rechtstreeks bij de slager vandaan is soms nog maar een ? of het te vertrouwen is als leek.
Ik snap ook wat je zegt, jij bepaalt wat je hond eet, en bij Oervoer is het zo dat ze een box voor een periode in de "juiste" hoeveelheid voor je klaar maken. Dan bepaal je eigenlijk nog niet wat en hoeveel je hond eet. Heb je een hond die toch meer dan die portiehoeveelheid nodig heeft, heb je al een "probleem"?
En zit er hert in de box, dan eet je hond hert, en als je hem liever kip of konijn voert, heb je die keuze niet.
Verwoord ik het zo goed? ???
Ik zou namelijk mogelijk wel gebruik maken van Oervoer omdat ik dan wel vers aan mijn hond voer, zonder alle beslommeringen erom heen.
Let op, ik ben me aan het oriënteren hé, geen ervaring, dus zeg niet dat ik het zo doe. Maar ben juist benieuwd naar ieder zijn zienswijze hierop en dus advies.
Zien meerdere Barf-ers (;-)) het op deze wijze? Dus dat ze echt zelf willen bepalen wat ze voeren en dus zelf samenstellen?
Mag mijn vraag zo in dit topic of moet ik een apart topic voor deze vraag maken? *geen idee heeft*